Wyraź siebie: Nowa kampania My Way Paradyż Group
Marka My Way Paradyż Group skierowana jest do wszystkich tych, którzy poszukują produktów, mogących nadać wnętrzu nieco indywidualnego charakteru. Bohaterami nowej kampanii marki są 3 kolekcje, łączące w sobie wysoką jakość i niepowtarzalny styl.
Marka premium My Way Paradyż Group skierowana jest do osób wymagających i wrażliwych na piękno, otwartych na nowe, częściowo niestandardowe rozwiązania. Sygnowane nią produkty wyróżniają się odważnym wzornictwem, najwyższą jakością i precyzją wykonania. Do ich produkcji Ceramika Paradyż wykorzystuje innowacyjną metodę druku cyfrowego. Dodatkowym elementem i wsparciem kampanii jest testimonial trzech architektów, którzy używają produktów z nowej oferty My Way Paradyż Group 2012 do projektowania wnętrz dla swoich klientów. Taka synergia pomiędzy producentem, architektem i konsumentem doskonale odzwierciedla przyjętą strategię rozwoju tej marki, która będąc zgodna ze światowymi trendami w architekturze wnętrz - jest równocześnie marką funkcjonalną i zdobywającą uznanie konsumenta finalnego.
Kampania ma 3 głównych bohaterów, czyli najnowsze kolekcje marki My Way Paradyż Group - Nomada, Arenaria, Armonies. Są to płytki wykonane przy pomocy najbardziej zaawansowanej technologii pocieniania, która pozwala na produkcję płytek o grubości 7,2 mm, przy jednoczesnym zachowaniu doskonałych parametrów wytrzymałościowych. Nowatorska jest również technologia nadruku, która polega na łączeniu druku cyfrowego i tradycyjnego. Dzięki temu na płytki można nanieść dowolny wzór, np. naturalnym marmur lub kamień. Daje to klientom nieograniczone możliwości aranżacji wnętrz oraz wyrażania swojego stylu.
Działania promocyjne realizowane będą za pomocą najbardziej wiarygodnych kanałów komunikacyjnych dla odbiorców marki My Way Paradyż Group, czyli: prasy, Internetu oraz miejsc sprzedaży. W czasopismach branżowych i kobiecych będzie to tradycyjna emisja materiałów reklamowych. Natomiast kampania w sieci obejmie zarówno klasyczne działania wizerunkowe, jak i akcje specjalne na portalach społecznościowych (m.in. na Facebooku).
źródło: ceramikaparadyż/pieknydom24.pl