Wielkie otwarcie salonu Komfort w Galerii Echo
W weekend 20-22 lutego nastąpiło uroczyste otwarcie salonu Komfort w kieleckiej Galerii Echo. Przygotowane na tą okazję liczne atrakcje, m.in. 20% rabat na zakupy oraz możliwość spotkania z Małgosia Rozenek, sprawiły, że nowo otwarty salon odwiedziły tłumy Klientów.
Perfekcyjne porady
„Jak czyścić dywany?”, „Jak usuwać trudne plamy?”, „Jak urządzić pokój dla rocznego dziecka?” - na te oraz szereg innych pytań odpowiadała prowadząca programy „Perfekcyjna Pani Domu”, „Bitwa o dom” oraz „Hotel Hell”. Małgosia Rozenek, która była gościem specjalnym weekendu otwarcia sklepu Komfort w Galerii Echo, udzieliła wielu praktycznych porad, inspirowała do dbania o perfekcyjny porządek, a także rozdawała autografy i pozowała do zdjęć z tłumnie zgormadzonymi w nowo otwartym salonie Klientami. Uroczystemu otwarciu Komfortu w Galerii Echo towarzyszyły również inne atrakcje. Jedną z nich był rabat -20% na cały asortyment dywanów, wykładzin, paneli, podłóg drewnianych oraz akcesoriów. Zakupy umilała bezpłatna kawa serwowana przez baristów. Dużą popularnością cieszyły się konkursy z nagrodami, m.in. układanie puzzli z fragmentów wykładzin.
Nowa formuła
Na ponad 1000 mkw powierzchni handlowej salonu Komfort w Galerii Echo znalazła się starannie dobrana oferta dywanów, wykładzin, paneli, podłóg drewnianych, a także akcesoriów oraz materiałów dekoracyjnych. Jednak tym, co wyróżnia nowy salon Komfortu jest przede wszystkim całkowicie nowy sposób aranżacji wnętrza - jednolita kolorystyka z przewagą bieli, mobilne meble o konstrukcji modułowej, a także nowoczesne ekrany multimedialne. Wnętrze podzielone zostało na strefy ekspozycji poszczególnych grup produktowych, w których wprowadzono nowe rozwiązania zwiększające komfort zakupów (należą do nich m.in. pierwsze w Polsce warstwowe podesty dywanowe). Dodatkowo, w każdej strefie rozmieszczone zostały dedykowane stanowiska edukacyjne. Są to miejsca, w których Klienci mogą poznać oraz porównać cechy i właściwości produktów - m.in. sploty wykładzin, ścieralność paneli poszczególnych klas czy reakcje desek na wodę. W centralnym miejscu salonu ulokowana została Strefa Obsługi. Jest to komfortowo zaaranżowana przestrzeń, w której Klienci mogą zapoznać się z materiałami handlowymi (również w wersji multimedialnej), poznać aktualne trendy, skorzystać z porad doradców, a także napić kawy. Dzięki temu sklep w Galerii Echo jest nie tylko nowoczesnym punktem sprzedaży, ale również miejscem inspiracji i edukacji.
źródło: komfort/pięknydom24.pl