Vox: Nagroda Złote Orły 2011
Kolekcja Young Users by Vox otrzymała nagrodę na ogólnopolskim festiwalu reklamy Złote Orły 2011. Jury doceniło kampanię „Najbardziej osobiste meble na świecie” przyznając jej najwyższą notę w kategorii „Wprowadzenie produktu na rynek”. Branża wyposażenia wnętrz była do tej pory rzadko nagradzana Złotymi Orłami.
Kampania wprowadzająca nową kolekcję mebli przez firmę Meble Vox trwała od kwietnia do końca września 2011r.To część innowacyjnego procesu projektowania, którego autorem jest prof. Roberto Verganti z Politechniki Mediolańskiej, doradcy światowych marek we wdrażaniu innowacji.Zgodnie z tą metodologią projektowanie komunikacji odbywa się równolegle z procesem projektowania mebli. Young Users by Vox - to kolekcja, która powstała zgodnie z zasadami co-creation we współpracy z użytkownikami.
Firma wykorzystała badania psychologiczne, etnograficzne oraz badania dzieci, nastolatków, rodziców i stworzyła koncept wyposażenia wnętrza, które podąża za wiekiem, modą, uwzględnia płeć i zainteresowania młodych ludzi oraz zmieniający się styl życia. To kolekcja, która daje możliwości indywidualizowania, autokreacji przez nieograniczone możliwości tworzenia własnych zestawów mebli z elementów - brył, a system nakładek i akcesoriów na fronty mebli to miejsce na prezentację własnego stylu, emocji, zainteresowań. Kolekcję cechuje także modułowość, mobilność i wielofunkcjonalność . Ostateczny kształt kolekcji Young Users by Vox nadała projektantka Marta Krupińska.
Czym charakteryzuje się kolekcja Young Users by Vox?
- Rozwija kreatywność, bawi i walczy z nudą. Pomaga rozwijać zainteresowania i uczy aktywnego kształtowania świata wokół siebie,
- respektuje prawo do prywatności i bezpieczeństwa,
- kolekcja rośnie razem z użytkownikiem podążając za zmianami w jego życiu - zmienia się od kolorowego pokoju dziecięcego, przez zamknięte królestwo nastolatków, po funkcjonalne mieszkanie dla singla czy pary,
- modułowość mebli i ich duża mobilność jest zgodna ze światowymi trendami w wyposażeniu wnętrz i odpowiada nowemu stylowi życia,
- kolorystyka - czerń i biel czyli najbardziej akceptowana przez młodych ludzi kolorystyka mebli, która w połączeniu z geometrycznymi kształtami brył tworzy nowoczesną, minimalistyczną przestrzeń.
źródło: VOX