UST-M: Polskie filtry na największych targach uzdatniania wody
UST-M to polski producent szerokiej gamy filtrów do wody - od prostych filtrów do pralek i zmywarek po duże stacje uzdatniające. Produkty z Tomaszowa Mazowieckiego znajdują swoich sympatyków w Europie i na świecie. Ostatnio producent prezentował swoją ofertę na targach Aquatech w Amsterdamie - największym wydarzeniu wystawowym w Europie poświęconym filtrom do wody.
Tegoroczna 24 edycja Aquatech odbywała się w tym roku w dniach 5-8 listopada w czasie Światowego Tygodnia Wody. Na 24 000 m2 powierzchni wystawowej zgromadziło się 750 wystawców. Ich stoiska odwiedziło blisko 20 tysięcy gości z całego świata.
Uzdatniamy wodę na światowym poziomie
Asortyment firmy UST-M pokazuje, że jeśli chodzi o kwestie uzdatniania wody, polskie produkty nie odbiegają swoją innowacyjnością od światowych trendów. Podczas targów goście mieli możliwość zapoznać się z bogatą ofertą produktów do oczyszczania i uzdatniania wody. "Zaprezentowaliśmy nasze nowości: nowoczesne korpusy WFW „EMI” i poczwórne zestawy podzlewozmywakowe "- mówi Urszula Czechowicz-Górna, Prezes firmy UST-M. "Sporym zainteresowaniem cieszył się zmiękczacz kompaktowy „Niebieskie Źródła”, nazwany tak na cześć naszego regionalnego rezerwatu przyrody. Wyposażony został w elektroniczną głowicę czasowo-objętościową, która sprawia, że urządzenie pracuje bezobsługowo "- dodaje.
Pole wymiany doświadczeń
Obecność na targach to jednak nie tylko okazja do zaprezentowania swoich produktów szerszej publiczności i nawiązania nowych relacji handlowych. Aquatech to także miejsce wymiany pomysłów i doświadczeń, złapania w żagle wiatru innowacyjności." Nasze stoisko cieszyło się dużą popularnością, nawiązaliśmy także nowe, ciekawe kontakty "- komentuje Joanna Krześlak, Dyrektor Handlowy UST-M, reprezentująca firmę na targach." Nasi przedstawiciele podczas targów mieli okazję do analizowania trendów na rynku. Jesteśmy pewni, że pozyskaną w ten sposób wiedzę przekujemy na kolejne innowacje w naszej firmie Ponadto jesteśmy dumni z tego, że poprzez udział w takich wydarzeniach UST-M staje się ambasadorem tworzyw sztucznych z Polski na całym świecie "- podsumowuje Joanna Krześlak.
źródło: ust-m/pięknydom24.pl