''To naturalne'' - rusza kampania wizerunkowa firmy Barlinek
Kampania jest częścią działań wpisujących się w proces zmian, realizowanych od blisko roku w Barlinku. Celem zmian jest umocnienie pozycji lidera oraz wyróżnienie produktów marki na tle konkurencji. Kampania podkreśla najwyższą wartość produktów wykonanych z naturalnych surowców.
Wiodące hasło kampanii: „to naturalne“ podkreśla walory naturalnych, drewnianych podłóg. Motywem przewodnim kampanii jest seria zdjęć, jakby wyjętych z domowego archiwum, na których widoczna jest drewniana podłoga. Zdarzają się na niej sytuacje „z życia wzięte“, które są pretekstem do przedstawienia zalet prawdziwego drewna. Siłą pomysłu jest pokazanie podłogi w domu, który tętni życiem. Dodatkowym atutem są zdjęcia autorstwa jednego z najlepszych fotografów młodego pokolenia - Łukasza Ziętka.
W ramach kampanii prowadzony będzie fanpage tematyczny pt. „Drewno Forever”, który ruszy już w pierwszej połowie czerwca. Komunikacja skupiać się będzie wokół tematyki designu oraz wykorzystania drewna w dekoracji wnętrz.
źródło: barlinek/pięknydom24.pl