Termo Organika liderem wśród producentów materiałów izolacyjnych - wyniki plebiscytu Laur Konsumenta 2017
Termo Organika - producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń, otrzymała „Złoty Laur Konsumenta 2017” w kategorii „Materiały Termoizolacyjne” w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta. Na podium tuż za Termo Organiką uplasowali się producent wełny mineralnej oraz dostawca płyt poliuretanowych.
Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich branżach. Plebiscyt stanowi odpowiedź na fundamentalne pytania: jakie produkty, marki i usługi polski konsument uważa za najlepsze i chętnie poleca innym osobom? Badania opinii prowadzone są podczas rozmowy telefonicznej oraz za pomocą sond na różnych portalach internetowych, w tym na portalach branżowych, serwisach tematycznych oraz na portalach informacyjno-społecznościowych. W edycji 2017 roku zbierano głosy w sieci obejmującej ponad 15 000 serwisów. Laur Konsumenta prowadzony jest w każdej kategorii, na grupie minimum 1 000 respondentów. Na przyznanie tytułu Laur Konsumenta wpływ mają m.in. następujące czynniki: innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi konkurencyjnej czy dynamika wzrostu popularności.
[[[zdjecie,12287,duze]]] „To kolejna najwyższa nagroda od konsumentów przyznana Termo Organice, która potwierdza pozycję lidera rynku oraz wysoką jakość produkowanych przez nas materiałów do ocieplenia budynków. Uzyskaliśmy pierwsze miejsce w zestawieniu, nie tylko z producentami styropianu, ale również z producentami dostarczającymi na rynek innego typu izolacje. Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim respondentom, którzy oddali głos na naszą firmę i jej produkty. Pierwsze miejsce wśród materiałów izolacyjnych nie jest przypadkiem. To pokazuje, że warto inwestować w jakość i najwyższe standardy technologiczne, które od lat wdrażamy w Termo Organice. We wszystkich fabrykach firmy funkcjonują laboratoria, w których badana jest każda partia materiałów na każdym etapie produkcji. Jestem przekonany, że Laur Konsumenta zmotywuje nas do jeszcze cięższej pracy nad poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz dalszych działań na rzecz zwiększenia jakości naszych produktów. Tylko stały rozwój pozwoli nam wygrywać rywalizacje z resztą branży” powiedział Witold Rams, wiceprezes i członek zarządu Termo Organiki.
źródło: termoorganika/pieknydom24.pl