„Sztuka sprzątania” według marki Bosch
Żelazka i odkurzacze to bohaterowie najnowszej kampanii „Sztuka sprzątania. Teraz bez VAT-u!”. Tym razem marka Bosch postanowiła zwrócić uwagę nie tylko na funkcjonalne urządzenia, ale także na jakość, efektywność i wyjątkowy efekt sprzątania, który uzyskujemy dzięki niemieckiej technologii.
Kluczowym działaniem w ramach kampanii „Sztuka sprzątania. Teraz bez VAT-u!” jest promocja konsumencka, która obejmuje zwrot VAT przy zakupie wybranych modeli żelazek i odkurzaczy Eco marki Bosch. By z niej skorzystać wystarczy kupić jeden ze sprzętów, a następnie zarejestrować swój zakup na stronie www.promocje-bosch.pl załączając kopię paragonu oraz wycięty z opakowania kod kresowy. Do wzięcia udziału w kampanii przekonuje spot telewizyjny, emitowany od 19 listopada do 21 grudnia br., w największych stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, kanałach tematycznych oraz telewizji internetowej VOD. Spot prezentuje wyjątkowy efekt prasowania żelazkiem marki Bosch wyposażonym w generator pary SensorSteam. Bohaterowie kampanii testują żelazko w dość niekonwencjonalny sposób. Efektem tych testów jest efektowny paw origami zaprasowany ze świeżo upranego obrusu.
Przepis na domowe porządki
Jednym z głównych elementów trwającej do 31 grudnia br., kampanii jest testowanie odkurzaczy Eco marki Bosch przez piętnastu blogerów podejmujących tematy Lifestyle, Home, Parenting, Eco oraz dedykowane miłośnikom zwierząt. W ramach działań przewidziane są nie tylko wymagające testy sprzętów, ale także konkursy dla czytelników blogów, w których nagrodami będą odkurzacze marki Bosch. Weryfikację funkcjonalności oraz efektywności urządzeń będziemy mieli możliwość śledzić dzięki wpisom autorów blogów oraz fotorelacjom zamieszczanym na Instagramie.
źródło: bosch/pięknydom24.pl