Światowa premiera marki KROSNO w nowej odsłonie
Początek roku Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki KROSNO oraz zmodyfikowaną architekturą oferty, podzieloną na linie Premium i Casual. Rebranding flagowej marki polskiego szkła użytkowego jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018-2023. W nowej odsłonie marka KROSNO zadebiutowała na targach Ambiente 2018 we Frankfurcie.
Krosno Glass jest jednym z największych producentów szkła użytkowego w Polsce, a także cenionym dostawcą na ponad 60 światowych rynkach. Każdego dnia szkło z krośnieńskiej huty wzbogaca życie milionów ludzi w różnych zakątkach globu, towarzysząc im w domu, pracy i w trakcie celebrowania ważnych chwil.
- W Krosno Glass wiemy, że istotne wydarzenia wymagają odpowiedniej oprawy, dlatego z wielką przyjemnością i dumą przedstawiamy nowe logo, materiały wizerunkowe i wyrazistą prezentację produktów. Za tą oprawą stoją ważne, pozytywne zmiany zachodzące w naszej hucie, które zgodnie ze strategią na lata 2018-2023 prowadzić będą do rozwoju sprzedaży naszego szkła w kraju i za granicą, w tym w kanale online, w oparciu o silną markę KROSNO - powiedział Paweł Szymański, prezes zarządu Krosno Glass.
KROSNO to synonim najwyższej jakości od 1923 roku, co znalazło wyraz w projekcie nowego logo w formie hasła „Brilliance in glass since 1923”. Oprócz znaku firmowego, odmieniony koncept marki obejmuje wszystkie motywy graficzne i materiały wizerunkowe, katalog na 2018 rok oraz stronę WWW.
Czerpiąc z niemal 100 lat tradycji doskonałego rzemiosła, słynącego z dbałości o każdy detal, marka KROSNO otwiera nowe karty swojej historii z przesłaniem „Doświadczaj życia piękniej”. - Przez nowoczesny, wyróżniający stylistycznie koncept chcemy uwolnić potencjał drzemiący w naszym szkle. Marka KROSNO zabiera użytkowników do świata, w którym piękno, jakość i wyrafinowanie są najważniejszymi wartościami. Chcemy, by - jak przez dziesięciolecia - marka KROSNO nieustannie wzbudzała jednoznaczne skojarzenia ze słynnym, polskim szkłem, jak ‘amerykański bourbon’, ‘włoskie prosecco’ czy ‘holenderskie tulipany’ - powiedziała Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu Krosno Glass.
Odnowione portfolio marki KROSNO tworzy 280 produktów o szerokim wachlarzu zastosowań: do napojów, do serwowania potraw, dekoracji wnętrz i na prezenty. Zespół projektantów i rzemieślników huty Krosno Glass przygotował 30 unikatowych kolekcji szkła formowanego ręcznie i automatycznie.
Podczas targów Ambiente zaprezentowano makietę opakowań, które marka KROSNO wdrażać będzie stopniowo do końca pierwszego półrocza 2018 r. Wytworną, czarną szatę graficzną zyskały opakowania dla segmentu produktów Premium, wytwarzanych ręcznie lub maszynowo. Z kolei w minimalistycznych, białych pudełkach prezentowane będzie szkło do użytku codziennego, wytwarzane metodą maszynową.
W Polsce produkty marki KROSNO dostępne są w kanale tradycyjnym - w sklepach detalicznych i sieciach handlowych, a także w sklepie internetowym na www.sklep.krosno.com.pl. Krosno Glass jest również znaczącym dostawcą szkła dla segmentu HoReCa. Produkty z krośnieńskiej huty trafiają do krajów Europy, USA, Meksyku, Australii, Chin czy Ameryki Południowej.
Z początkiem tego roku firma Krosno Glass rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju na lata 2018-2023. Zakłada ona inwestycje w kompleksową modernizację wszystkich linii produkcyjnych oraz instalację nowego pieca hutniczego, które są w trakcie planowania.
Firma zamierza systematycznie zwiększać sprzedaż krajową i zagraniczną w oparciu o zreorganizowane siły handlowe, rozwój e-commerce, re-launch marki KROSNO oraz efektywne zarządzanie ofertą produktową. Na Podkarpaciu spółka zbuduje nowe centrum logistyczne, które zapewni sprawną realizację portfela zamówień z kraju i zagranicy. Wartość inwestycji jest szacowana na 200 mln zł w ciągu 5 lat.
źródło: krosno/pieknydom24.pl