

Sprzedaż internetowa w Bricomanie
Sieć sklepów Bricoman planuje dalszy rozwój - kolejne sklepy mają się pojawić już w przyszłym roku. Cechą wspólną wszystkich sklepów sieci - zarówno tych istniejących, jak i tych, które dopiero powstaną - ma być możliwość zakupu wszystkich produktów on-line.
Pomimo kryzysu na rynku mieszkaniowym, Bricoman planuje dalszy rozwój. Kolejne sklepy ma powstać w przyszłym roku. Tak samo jak już istniejące placówki, sklep będzie posiadał serwis internetowy, dający możliwość sprawdzenia oferty produktowej, natychmiastowego zweryfikowania stanu magazynowego placówki oraz zakup 100% oferty on-line.
Jak wynika z danych wewnętrznych Bricomana, udział transakcji on-line w całkowitej wartości sprzedaży stale rośnie. " Klienci planujący remont coraz chętniej dokonują zakupu on-line, nawet w przypadku zakupów wielkogabarytowych (np. drzwi czy przęseł ogrodzenia). Coraz częściej spotykaną praktyką jest aktywność on-line połączona w tradycyjną wizytą w sklepie. Klienci albo dokonują zakupu on-line w domu po obejrzeniu towarów w sklepie, albo odwrotnie - pojawiają się w sklepie po sprawdzeniu oferty produktowej on-line " komentuje Tomasz Paszylka, Dyrektor E-Commerce w Bricoman.
Sieć Bricoman oferuje około 15 000 produktów - wszystkie znajdują się zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i on-line na www.bricoman.pl. Zakupów można dokonać przez Internet, telefon oraz bezpośrednio w sklepie. Zakupione produkty klienci mogą otrzymać kurierem lub odebrać osobiście w sklepie bez dodatkowych kosztów.
źródło: bricoman/pięknydom24.pl
 









