piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
Spiced Honey Kolorem Roku 2019 według AkzoNobel, producenta farby Dulux
Spiced Honey - Kolor Roku 2019 według AkzoNobel

Spiced Honey Kolorem Roku 2019 według AkzoNobel, producenta farby Dulux

DESIGN / Aranżacje / 2018-09-04 14:15:58

Spiced Honey to ciepły, bursztynowy i niezwykle wszechstronny kolor, który w zależności od oświetlenia i sąsiednich kolorów może z jednej strony wyciszać, uspokajać, a z drugiej pobudzać, stymulować i dodawać energii – opisuje Kolor Roku 2019 Heleen Van Gent, Dyrektor Kreatywna Global Aesthetic Center AkzoNobel.

Polecane sklepy

allegro

Eksperci z Global Aesthetic Center AkzoNobel po raz szesnasty wybrali kolor, który będzie królował w kolejnym roku. Po wnikliwej analizie globalnych trendów i przeprowadzeniu badań, kolorem roku 2019 ogłosili ciepły, bursztynowy odcień Spiced Honey.

AkzoNobel jest nie tylko producentem farb i lakierów, jest także globalnym ekspertem w dziedzinie kolorów. W Global Aesthetic Center od ponad 25 lat grupa ekspertów zajmuje się analizą trendów, badaniem i projektowaniem kolorów oraz przygotowywaniem wizualizacji. W tym roku po raz szesnasty w Amsterdamie 11 specjalistów z różnych krajów oraz dziedzin, takich jak architektura, szeroko pojęty design czy innowacje i nowe technologie przeanalizowało zbliżające się światowe trendy i wybrało najtrafniej odpowiadający im kolor – Spiced Honey, a także odzwierciedlające je hasło: Let the light in (Zaproś światło do swojego domu).

Idei Koloru Roku przyświeca przekonanie, że kolory mają ogromny wpływ na otaczającą rzeczywistość – rzutują na nasze samopoczucie, a niekiedy także i decyzje. Ich dobór z jednej strony może kształtować nasz nastrój, z drugiej – odzwierciedlać go. – Wyniki naszych najnowszych badań pokazują, że na całym świecie ludzie doświadczają przypływu energii, optymizmu i chcą z nadzieją patrzeć w przyszłość – mówi Heleen Van Gent, Dyrektor Kreatywna Global Aesthetic Center AkzoNobel. – Po napawających niepokojem wydarzeniach ubiegłych lat czujemy potrzebę wpuszczenia do naszego życia więcej radości, słodyczy i spokoju – więcej światła. Spiced Honey to kolor, który odzwierciedla te pragnienia.

Spiced Honey zaprezentowany został w czterech specjalnie skomponowanych, harmonijnych paletach kolorów. Ich stworzenie miało na celu dokładne odpowiedzenie na potrzeby konsumentów. Dzięki nim każdy może odnaleźć najlepsze połączenia kolorystyczne i zastosować Spiced Honey w swoim wnętrzu.

Pierwszą paletą jest Ciepła Neutralność – Think. To obiecująca kompozycja odcieni miękkiego różu, intensywnego burgundu i wyrafinowanego głębokiego błękitu. Kolory z tej palety świetnie zgrają się z polerowanym drewnem, meblami z połowy stulecia oraz skrawkami bogatych materiałów i tkanin, nadając przestrzeni elegancji charakter.

Paleta Miękkie Pastele – Dream zawiera łagodny miks romantycznych różów i błękitów, które przede wszystkim pomogą stworzyć atmosferę harmonii i spokoju. Surowe białe drewno, proste, wykonane ręcznie naczynia i delikatne tkaniny wzmocnią nastrój kontemplacji i skupienia w tej przestrzeni.

Intensywne odcienie – Love to najcieplejsza z palet proponowanych na 2019 rok. Została wypełniona intensywnymi odcieniami obejmującymi głęboką, leśną zieleń, wyrazisty cyjan i intensywną czerwień. Wraz z drewnianymi meblami i motywami roślinnymi stworzy przytulną przestrzeń, którą aż chce się dzielić z najbliższymi.

Radosna paleta Wyrazista Jasność – Act to połączenie intensywnych czerwieni i zieleni, delikatnych różów i błękitów oraz bieli i szarości. Przestrzeń zaaranżowana tymi kolorami najlepiej współgra ze zdecydowanymi kształtami i wyrazistą grafiką.

Kolor Spiced Honey będzie dostępny na rynku pod doskonale znaną marką farb dekoracyjnych Dulux. Więcej informacji o Kolorze Roku 2019 można znaleźć na stronie Colour Futures lub śledząc hasztag #CF19 w mediach społecznościowych.

***

AkzoNobel to firma z pasją malowania. Od 1792 roku jesteśmy ekspertem w produkcji farb i lakierów, kreującym standardy w kolorze i ochronie powierzchni. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon – które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Firma z siedzibą główną w Holandii działa w ponad 80 krajach i zatrudnia około 35 000 pracowników, którzy z pasją dostarczają wysokiej jakości produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniem naszych klientów. Do końca 2018 roku zostanie zakończony proces sprzedaży obszaru biznesowego Specialty Chemicals. Więcej informacji na stronie www.akzonobel.com/poland

źródło: pieknydom24.pl

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe