piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
Rockfon przedstawia najnowsze trendy w architekturze i akustyce

Rockfon przedstawia najnowsze trendy w architekturze i akustyce

2014-02-28 15:00:00

Na rynku ukazał się właśnie drugi numer magazynu Inspired By You, wydawanego przez markę Rockfon, producenta akustycznych sufitów podwieszanych. Wydanie, podobnie jak poprzednie, zawiera przegląd światowych trendów w architekturze. Na kilkudziesięciu stronach zamieszczono dużą dawkę wiedzy, inspiracji fotograficznych i wypowiedzi ekspertów. Przedstawiono przykłady inwestycji, w których architekci przełamują dotychczasowy schemat myślenia o sufitach podwieszanych.

Rockfon od lat szczególnie dba o jakość i najwyższe parametry oferowanych produktów. Nie mniej ważne miejsce w działalności marki zajmuje wzornictwo i design. Firma jest partnerem projektantów, którzy stawiają na ciekawe aranżacje i nieoczywiste kreowanie wnętrz. Jednym z narzędzi wsparcia dla architektów i deweloperów obiektów komercyjnych jest magazyn Inspired By You. Firma opublikowała właśnie jego najnowszy numer. Magazyn przedstawia nowe podejście do sposobu wykorzystania rozwiązań akustycznych we wnętrzach. Projekty prezentowane w wydaniu zachęcają do porzucenia schematycznego myślenia na temat sufitów podwieszanych. Przekraczają one bariery w zakresie kształtowania akustyki w budynkach i wykorzystują nowe rozwiązania sufitów i ścian akustycznych wpisując się w najnowsze trendy w architekturze i projektowaniu wnętrz.

Zobacz jak robią to inni

Magazyn łączy inspirujące ilustracje z treściami merytorycznymi. Wszystkie prezentowane inwestycje wyróżnia nowatorskie podejście do rozwiązań akustycznych jakie oferuje marka Rockfon. Zobaczyć można jak klasyczne rozwiązania sufitowe kojarzone z siatką modułową ewaluują w nowe formy. Rozwiązania Rockfon pozwalają podjąć wyzwania stojące przed projektantami w nowoczesnym budownictwie. Producent pokazuje jak pogodzić design z akustyką w przypadku architektury monolitycznej, krzywych płaszczyzn i minimalizmu. Prezentuje niecodzienne rozwiązania poprawiające komfort akustyczny: elementy przestrzenne - baffale i wyspy oraz ściany akustyczne. Czytelnicy mogą dowiedzieć się również, w jaki sposób barwy dodają emocji pomieszczeniom, a także przeczytać o roli relacji międzyludzkich jako kluczowym czynniku sukcesu.

Wykorzystując najciekawsze obiekty z Europy, artykuły przedstawiają m.in. architekturę monolityczną na przykładzie muzeum sztuki nowoczesnej z Oslo, a także wykorzystanie linii krzywych w projektowaniu wnętrz, pokazując falujący sufit w największym centrum handlowym w Europie - Puerto Venecia w hiszpańskiej Saragossie. Część publikacji opisuje także ściany, jako powierzchnie, którą także można wykorzystać do kształtowania wymaganych parametrów akustycznych, jak choćby w multipleksie Cinemes Centre Splau w Llobregat w Hiszpanii. W numerze nie zabrakło też polskich akcentów. Wśród obiektów, jako przykład zastosowania minimalistycznych sufitów, dyskretnie współgrających z przestrzenią, znalazły się Hotel Narvil i siedziba katowickiego Centrum Informacji Naukowej i Biblioteki Akademickiej. W wydaniu dystrybuowanym w skali międzynarodowej opublikowano także rozmowę z polskim architektem, Rafałem Degutisem, który zrealizował gdański biurowiec Opera Office. Magazyn zabiera czytelnika na wycieczkę po fascynujących obiektach budowlanych. I to niemal dosłownie, gdyż uzupełnieniem treści i fotografii drukowanych są filmy, m.in. wywiady z architektami prezentowanych projektów. Zobaczyć j na stronie firmowej Rockfon www.rockfon.com.pl/inspiredbyyou 

Inspired By You jest narzędziem dla architektów, którzy szukają nowych kierunków i inspiracji." Od momentu wydania przez nas w 2012 r. pierwszego numeru Magazynu jest on komentowany w środowisku projektantów jako przełom w pokazaniu rozwiązań sufitowych i ściennych. Przedstawiane przez nas obiekty referencyjne przesuwają granice architektury i akustyki. Są inspiracją dla wielu architektów działających w Europie i na krajowym rynku "- przyznaje Agnieszka Miszta, Marketing Manager marki Rockfon w Polsce.

źródło: rockfon/pięknydom24.pl

 

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe