ROCA dla polskiego designu
ROCA Polska po raz kolejny aktywnie włączyła się w życie polskiego środowiska projektowego. Zaangażowanie ROCA jest wynikiem strategii firmy, która za jeden ze swoich celów uznaje promowanie dobrego designu.
ROCA zaangażowała się w projekt „Akademia Designu” jako partner merytoryczny, przekazując jego uczestnikom wiedzę na temat trendów projektowych oraz praktyczne informacje dotyczące relacji świata designu i biznesu. Przedstawiciele ROCA zaprezentowali efekty współpracy ze środowiskiem uniwersyteckim oraz działania kierowane do młodych projektantów, a także, jaką rolę pełni design w działalności firmy. Projekt Akademia designu rozpoczął się w listopadzie 2011 i trwał do końca stycznia 2012.
W lutym 2012 odbyły się 7 urodziny Zamku Cieszyn. To wydarzenie zgromadziło środowisko projektowe, współpracowników i przyjaciół Zamku. Ze strony ROCA Polska udział wzięli przedstawiciele firmy oraz Michał Warykiewicz - polski laureat międzynarodowego konkursu ROCA „Jump the Gap”. Młody projektant zaprezentował niestandardową obrotową kabinę „IN & Out Shower”, w której połączył ideę prysznica w łazience z prysznicem w ogrodzie. Pomysł ten zwyciężył z pozostałymi 364 projektami z 49 krajów, zdobywając uznanie jury.
ROCA współpracuje z Zamkiem od lat. W 2010 roku koncern otrzymał odznakę Przyjaciela Zamku, która jest przyznawana osobom, instytucjom oraz firmom szczególnie zaangażowanym w promowanie dizajnu. Podczas obchodów 7 urodzin Zamku ROCA została wyróżniona po raz drugi - firmę doceniono za zaangażowanie w promocje młodego pokolenia projektantów. Jubileusz Zamku połączony był z wernisażami trzech wystaw: Najlepsze Dyplomy Projektowe 10/11, PROJEKT - PROCES - PRODUKT 10 lat PE-P.
źródło: roca/pieknydom24.pl