Relacja Grupy Paradyż z targów MosBuild
Kolejna edycja targów MosBuild już za nami. Po raz 19-sty w Moskwie, zgromadzili się przedstawiciele branży budowalnej z całego świata. Ponad 2300 firm z 43 krajów, wśród których nie zabrakło także Grupy Paradyż. Firma na eleganckim stoisku zaprezentowała swoje nowości produktowe i ponownie udowodniła, że polskie kolekcje skutecznie konkurują z produktami największych europejskich i światowych producentów płytek ceramicznych.
Kolekcje płytek zaprezentowano w efektownych ramach, a elegancja i wysmakowane kolory wnętrza sprawiły, że stoisko Grupy Paradyż cieszyło się nieustającym zainteresowaniem odwiedzających. Nasza oferta idealnie wpasowała się w gusta Klientów i Kontrahentów ze wschodu. Wszyscy byli pod wrażeniem nowości produktowych, które zaprezentowaliśmy. Zainteresowaniem cieszyły się zarówno bogate, poszukiwane na tym rynku kolekcje 25x40 cm, jak i propozycje marki premium - My Way by Paradyż Group, w zupełnie nowym formacie 25x75 cm uzupełnione o dekoracje szklane. Uwagę zwiedzających przyciągały także nowości 30x60 cm. Duże wrażenie robiły ponadto elementy kolekcji wykonane w technologii druku cyfrowego, który charakteryzuje się fotograficzną jakością obrazu i niezwykle nasyconymi kolorami. W przypadku płytek ceramicznych taki efekt jest trudny do uzyskania w tradycyjnym procesie produkcji - mówi Nestor Kutkowski, Dyrektor Eksportu Wschód w Grupie Paradyż.
Trendy
MosBuild co roku kusi odwiedzających zróżnicowaną ekspozycją, która wyznacza trendy dla rynku wschodniego. Podczas tegorocznej edycji targów w kolorystyce przeważały stonowane kolory - beże, brązy i szarości oraz pastelowe odcienie barw - zieleni, czerwieni, kobaltu, turkusu czy fioletu. Nie zabrakło również złoceń, ale w oszczędnym wydaniu - mówi Diana Szewczyk, Menedżer Produktu w Grupie Paradyż. W dekoracjach królowały motywy roślinne, z przewagą drobniejszych wzorów i kolorowych zdjęć kwiatów drukowanych cyfrowo oraz motywy tapetowe. Popularne były również imitacje kamieni i drewna - dodaje.
Czas na podsumowanie
Moskiewskie targi są jedną z pięciu najważniejszych imprez wystawienniczych na świecie. W tym roku, bogatą ofertę wystawców obejrzało ponad 100 000 odwiedzających. Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny uczestniczyliśmy w MosBuild, gdzie zawsze jesteśmy dobrze odbierani. Obok włoskich targów Cersaie jest to dla nas jedno z kluczowych wydarzeń w branży ceramicznej. Dziesiątki przeprowadzonych rozmów, spotkania z obecnymi i przyszłymi Klientami, pokazały, że nasze innowacyjne rozwiązania technologiczne i otwarta postawa na potrzeby i specyfikę rynków wschodnich pozwalają na ciągły wzrost konkurencyjności naszych produktów - mówi Nestor Kutkowski, Dyrektor Eksportu Wschód w Grupie Paradyż.
informacja prasowa: cermika pradayż