Plast-Box rozwija sprzedaż dla branży budowlanej
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, systematycznie rozwija sprzedaż opakowań dla branży budowlanej w kraju i za granicą. Dzięki wprowadzeniu nowych rozwiązań technologicznych zapewniających zwiększoną wytrzymałość opakowań oraz wysoką estetykę zdobienia, sprzedaż Plast-Boxu do ośmiu największych producentów gładzi, tynków, zapraw gipsowych i innych produktów wykorzystywanych w budownictwie wzrosła w pierwszej połowie tego roku o ponad 47% w ujęciu wartościowym. Słupski producent opakowań już planuje kolejne nowości produktowe dedykowanych klientom z branży budowlanej.
- W tym roku zbyt wysokie temperatury ograniczały prace budowlano-remontowe, a w rezultacie spowolniły koniunkturę na wykorzystywane przy nich produkty. Pomimo to zanotowaliśmy znaczące wzrosty sprzedaży naszych opakowań dla producentów z tej branży. Wynika to między innymi z nowości technologicznych, jakie wprowadziliśmy w ostatnim czasie, które umożliwiają bardziej ekonomiczne składowanie produktów w naszych opakowaniach i lepsze wyróżnienie ich na sklepowej półce. Po szeregu testów wypracowaliśmy bowiem rozwiązania, dzięki którym opakowania z Plast-Boxu stały się bardziej wytrzymałe przy zachowaniu parametrów wagowych, co pozwala na piętrzenie produktów na paletach po cztery, a nie po trzy jak w przypadku innych opakowań. Ponadto, specjalnie dla branży budowlanej wprowadziliśmy w zeszłym roku zdobienie pojemników o dużych pojemności do 17 l nowoczesną metodą IML. Umożliwia ona fotograficzne odwzorowanie na opakowaniu nawet skomplikowanego graficznie wzoru i jego wyjątkową trwałość, gdyż wzór jest wgrzany w powierzchnię pojemnika w trakcie procesu produkcyjnego - komentuje Andrzej Sadowski, członek zarządu Plast-Box SA.
źródło: plast-box/pieknydom24.pl