

Nowy kubek termiczny Explorer od Waterdrop
Austriacka marka Waterdrop wprowadza na nasz rynek nowy kubek termiczny ze słomką w odcieniu neonowego różu. Kolekcja dostępna od 18 maja.
Marka waterdrop® stale poszerza swoją ofertę, śledząc zainteresowanie konsumentów różnymi smakami rozpuszczalnych w wodzie kapsułek Microdrink. Już w niedzielę 18 maja premierę będzie miała limitowana edycja Pink Lemonade, w której skład wchodzą kapsułki Microdrink o smaku malinowo-cytrynowej lemoniady z witaminami B i C oraz bestsellerowy kubek termiczny Explorer, tym razem w odcieniu neonowego różu. Jego pojemność to 1,1 litra.
– Elementy takie jak kolor napoju, skojarzenie smaku, przyjemność z jego spożywania mogą wpływać na częstsze sięganie po niego, a to pozytywnie wpływa na prawidłowe nawodnienie organizmu. Regularne spożywanie wody może być nawykiem trudnym do wyrobienia szczególnie dla osób, które nie lubią jej smaku. Z naszego badania wynika, że problem dotyczy ponad ⅓ Polaków. Z drugiej strony konsumenci są coraz bardziej świadomi szkodliwości częstego spożywania słodzonych napojów. Naszą misją w waterdrop® jest wspieranie wśród konsumentów zdrowego nawyku regularnego picia wody – mówi Kateřina Navrátilová, Managing Director waterdrop® CEE.
Ponad 28,8 mln uratowanych plastikowych butelek
Marka waterdrop® dąży do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska naturalnego plastikiem poprzez promowanie zrównoważonych nawyków i eliminację jednorazowych butelek. Do tej pory działania austriackiej marki przyczyniły się do uratowania ponad 28,8 mln plastikowych butelek. Obecnie waterdrop® dostępny jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Marka wierzy w świat bez plastiku i popularyzuje butelki wielokrotnego użytku oraz rozpuszczalne w wodzie kapsułki smakowe. Ambasadorami oraz inwestorami marki są m.in. Hubert Hurkacz, Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi, Alexander Bublik, Sebastian Korda, Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev i Cameron Norrie.
źródło: pieknydom24.pl
