Nowa sportowa strategia marki Schüco
Firma Schüco już od lat wspiera rozwój sportu. Teraz aktywność marki w tym zakresie przybrała formę nowego programu Schüco Sports, promującego zrównoważony rozwój oraz aktywność fizyczną wśród pracowników i partnerów firmy.
W ramach programu Schüco Sports firma Schüco łączy producentów, architektów, deweloperów i inwestorów z całego świata w jeden zespół. Każdy biorący udział w programie pracownik i partner marki Schüco staje się automatycznie jej ambasadorem, promując jej naczelne wartości, takie jak odpowiedzialność, partnerstwo, perfekcja oraz zaangażowanie. Atmosfera sportowej rywalizacji i pasji w osiąganiu celu to najlepsza podstawa do pracy nad rozwijaniem wspólnych projektów.
Wszyscy mogą być ambasadorami sportu
Nowa strategia sponsoringu sportu w firmie Schüco opiera się na programach „Ambasador Marki” oraz „Rywalizacja sportowa i sponsoring”. Pierwszy z nich jest skierowany do pracowników, którzy uprawiają zawodowo lub rekreacyjnie jedną z ponad 220 dyscyplin sportowych. Do tej pory przeszło 1200 nowych ambasadorów marki Schüco na całym świecie otrzymało dedykowane poszczególnym dyscyplinom pakiety z akcesoriami sportowymi, oznaczonymi jej logotypem. Firma Schüco organizuje i sponsoruje również wydarzenia sportowe na całym świecie, w których biorą udział pracownicy w jej barwach, a także architekci, producenci oraz deweloperzy związani z marką. - Jako wspólne działanie pod jedną marką strategia Schüco Sports odzwierciedla naszą fascynację sportem. Tworzą się nowe społeczności zebrane wokół wspólnej idei sportu, w ramach których nasi pracownicy mają okazję poznać się na nowo - mówi Andreas Engelhardt, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu Schüco.
Schüco buduje dom dla sportu
Firma Schüco od lat wspiera sport także dzięki swoim zaawansowanym rozwiązaniom powłok budynków. Dostarcza energooszczędnych produktów takich jak okna, drzwi i fasady do wznoszenia stadionów, aren i hal sportowych dla wszystkich dyscyplin na całym świecie. Sztandarowe przykłady świadczące o zaangażowaniu marki Schüco w rozbudowę infrastruktury sportowej to chociażby BayArena w Leverkusen, Weserstadion w Bremie czy SchücoArena w Bielefeld. To dzięki nowoczesnym rozwiązaniom budowlanym architekci i producenci są w stanie tworzyć obiekty, na których umiejętności sportowe zawodników sięgają szczytów.
źródło: schuco/pięknydom24.pl