piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
Nowa, inspirująca wizja Neolith

Nowa, inspirująca wizja Neolith

MEBLE / Meble / 2022-02-18 12:07:33

Wierna awangardowemu charakterowi marka decyduje się na głębszą analizę i podjęcie ryzyka, stawiając na nowy, bardziej wyrafinowany i linearny wizerunek nawiązujący zarazem do większej bliskości człowiekowi. Jest to wizerunek odzwierciedlający wiodącą pozycję marki na światowym rynku Kamienia Spiekanego, a także walory i atrybuty definiujące jej przyszłą strategię biznesową.

Polecane sklepy

allegroHauz

Nowy wizerunek łączy takie wartości jak pasja, innowacyjność, umiejętność nawiązywania sojuszy handlowych, własna estetyka oraz poszukiwanie inspiracji. Jest to wizerunek podkreślający markę z sercem, odważną, zaangażowaną, kreatywną, która reaguje na ludzkie aspiracje i marzenia. Jest to zarazem wizerunek odzwierciedlający markę przyjazną, bliską, zrównoważoną, godną zaufania, wszechstronną, oryginalną, kształtującą trendy i realizującą misję, jaką jest wieść prym w tworzeniu wyjątkowych przestrzeni.

Ta kompleksowa ewolucja wartości i atrybutów znajduje odzwierciedlenie zarówno w istocie marki, jak i w samej organizacji, jej pozycji na rynku oraz bliskim partnerstwie z dystrybutorami, profesjonalistami i użytkownikami końcowymi.

Neolith stawia sobie bardzo jasny cel: użytkownik końcowy ma znajdować się w centrum wszystkich naszych działań. Wszystkie nasze kreacje, realizacje i deklaracje są właśnie dla niego. Pragniemy pomagać mu w tworzeniu wyjątkowych przestrzeni, a przede wszystkim w przeżywaniu wyjątkowych doświadczeń z Neolith” – wskazuje José Luis Ramón, CEO Grupy Neolith.

Pragniemy nadal inspirować architektów, projektantów wnętrz i użytkowników końcowych, miłośników kuchni, projektowania, mody... bo właśnie to napędza naszą pasję. Pragniemy niezmiennie stanowić punkt odniesienia i być siłą napędową takich wartości jak innowacyjność i doskonałość. A przede wszystkim pragniemy, aby Neolith była marką umożliwiającą realizację marzeń, zajmując istotne miejsce w tych jakże szczególnych przestrzeniach” – dodaje Oliver de la Rica, CMO Neolith.

Powierzchnie stworzone do użytkowania: touch.feel.live

Na szczególną uwagę zasługuje kwestia inspiracji, która łączy markę z użytkownikami, pobudzając wyobraźnię i inspirując wyjątkowe, funkcjonalne i ekologiczne rozwiązania dla wnętrz i powierzchni zewnętrznych, tworzące niezwykłe doświadczenia podczas użytkowania, ponieważ dla Neolith „najlepszym aspektem tworzenia jest możliwość przeżycia tego w praktyce”. To nowe założenie wskazuje zarazem, że świat może być lepszy, jeżeli wszystkie nasze czyny, kreacje i realizacje będą po to, aby móc się nim cieszyć.

Nowe motto „touch.feel.live” proponuje podróż przez te trzy obszary, wychodząc od tego, co najbardziej wymierne i odczuwalne, a kończąc na tym, co najbardziej oddziałuje na wyobraźnię i zmysły. Opracowana deklaracja zasad w zwięzły, a przy tym poruszający sposób łączy misję i osobowość Neolith, umożliwiając pełne wykorzystywanie przestrzeni tworzonych przy jej pomocy z zachowaniem elegancji, jakości i luksusu właściwych dla Neolith. Zapewnia to zarazem charakterystyczną dla marki równowagę między estetyką i funkcjonalnością, ukierunkowanie na doskonałość oraz najwyższą klasę.

Look & feel

Nowy look & feel Neolith znajduje wyraz w nowo opracowanym logo marki, stanowiącym punkt wyjścia dla nowego wizualnego i linearnego wizerunku nawiązującego do idei estetyki i funkcjonalności. Staje się niczym przestrzenne płótno umożliwiające stworzenie języka marki w oparciu o prostotę, a zarazem zapewnia nową tożsamość pełną elegancji i wyrafinowania.

Inspirowane światem mody i projektowania look & feel nowej platformy cyfrowej (www.neolith.com) pełnią wyjątkową funkcję, odzwierciedlającą wszystkich odbiorców Neolith. Niebawem platforma zostanie uzupełniona o kolejne zastosowania tworzące wartość dodaną, jeszcze bardziej wzmacniając markę i pisząc jej nowy rozdział na kartach historii.

źródło: pieknydom24.pl

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe