piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
NAJNOWSZA KAMPANIA MARKI INVENA „NOWY WYMIAR ZŁOTA”
Projekt S. Kowalczyk dla Invena S.A.

NAJNOWSZA KAMPANIA MARKI INVENA „NOWY WYMIAR ZŁOTA”

2021-10-13 13:58:46

Kreatywność to jedna z wartości, na których budujemy Invenę. To ona sprawia, że nie boimy się zmian i odważnych rozwiązań. Nie tylko śledzimy aktualne trendy, ale też je wyznaczamy. Tworząc produkty, chcemy, aby były one zgodne z aktualnymi trendami, ale jednocześnie zachowywały przy tym swój ponadczasowy design, tak by mogły cieszyć swoim wyglądem przez wiele lat. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy projektantkę Sylwię Kowalczyk, która nie boi się nieszablonowych rozwiązań i pokazuje nowe oblicza pomieszczeń. Nasza najnowsza kampania „Nowy wymiar złota” pokazuje jak można wychodzić poza utarte schematy, zachowując jednocześnie uniwersalny wymiar wnętrz. Chcemy zainspirować do tworzenia takich przestrzeni które są zgodne z naszymi charakterami i sprawiają, że czujemy się w nich dobrze.

Najnowsza kampania marki Invena

Od dłuższego czasu w dedykowanej prasie lub na portalach społecznościowych możemy zauważyć odważne aranżacje wnętrz. Powstaje coraz więcej alternatyw dla skandynawskiego, minimalistycznego designu. Chęć wyróżniania i uzewnętrzniania się staje się bardzo istotna także w aranżacji wnętrz. Pragniemy zawsze pokazywać klientom nowe możliwości i inspirować ich, by tworzyli takie wnętrza, w których będą czuć się sobą. W naszej najnowszej kampanii pokazujemy jak wykorzystać nieco zapomniane złoto i jak uczynić z niego rozwiązanie niezwykle modne, ponadczasowe oraz pasujące do wielu różnych aranżacji. Dodatkowo chcemy pokazać klasykę w zupełnie nowej odsłonie, tej eleganckiej, ale również i śmiałej z wykorzystaniem fantazyjnych dodatków.

Po raz drugi Invena ma wielką przyjemność współpracować z Sylwią Kowalczyk, założycielką Pracowni Architektury Wnętrz Silvia Art. Specjalnością projektantki jest tworzenie aranżacji wnętrz dopasowanych do charakteru jej klientów. Zaczynając pracę nad projektami, zawsze zbiera istotne informacje o przyszłych użytkownikach danej przestrzeni.

Jedną z serii wykorzystanych w kampanii jest najnowsza seria armatury łazienkowej Invena Glamour. Łączy ona ze sobą nowoczesny design, zachowując przy tym minimalizm. Doskonale sprawdza się w dużych wystawnych wnętrzach, jak i małych łazienkach w bloku. Jak sama nazwa wskazuję jest to propozycja idealna do wnętrz w stylu glamour, ale nie tylko… Właśnie w tej kampanii razem z Sylwią Kowalczyk chcemy pokazać zróżnicowane wykorzystanie złotej armatury łazienkowej w różnych odsłonach. Nie tylko złoto zyska nowe obliczę, ale…o tym przekonacie się sami w kolejnych odsłonach kampanii – pierwsza propozycja już dziś dostępna na blogu Invena!

Dlaczego projekt wnętrza ma tak duże znaczenie?

Odpowiadając na to pytanie, jak zwykle przywołujemy filozofię hygge, która mówi, że przemyślany wystrój wnętrz pomaga zwiększyć poczucie szczęścia. Otaczając się pięknymi przedmiotami, wyzwalamy w nas pozytywne emocje. Jedną z recept na szczęśliwe życie jest właśnie cieszenie się z małych rzeczy. Ważna jest, by mimo ciągłego biegu, w natłoku obowiązków, znaleźć chwilę dla siebie i na relaks. Idealnym miejscem, aby odpocząć, jest właśnie łazienka. Podczas wieczornego prysznica zmywamy z siebie trudy dnia codziennego albo bierzemy ciepłą relaksującą kąpiel z bąbelkami, popijając przy tym ulubioną herbatę, a może nawet kieliszek ulubionego wina. Celebrujemy wtedy pozornie zwykłe momenty, których normalnie byśmy nie zauważyli i potraktowali jak kolejny zwykły dzień z naszego życia. Dom to jedno z miejsc, w którym spędzamy najwięcej czasu w swoim życiu, dlatego warto zadbać o przestrzeń wokół nas.

źródło: pieknydom24.pl

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe