Marka Domalux w nowej odsłonie
Etykiety utrzymane w nowoczesnym layoucie, praktyczne opakowania oraz nowe litraże - marka Domalux odświeża oblicze produktów. Dzięki zmianom wybór lakieru będzie jeszcze łatwiejszy i przyjemniejszy.
[[[zdjecie,5982,duze]]] Domalux odświeża wizerunek wszystkich produktów. Na odświeżonych graficznie etykietach znajdziemy informacje o benefitach produktu, przeznaczeniu, efekcie dekoracyjnym oraz poziomie odporności na uszkodzenia mechaniczne. Dzięki temu łatwiej będzie można podjąć decyzję o wyborze dedykowanego środka. Oprócz zmiany grafiki opakowań na bardziej nowoczesną, czytelną i przejrzystą, wprowadzane zostały także zmiany w rodzajach i wielkościach opakowań.
To jednak nie wszystkie zmiany jakie przygotował producent. Od tego roku popularny lakier Domalux Classic Silver dostępny będzie również w nowej pojemności 2,5 l (do tej pory w ofercie znajdowały się opakowania 1l i 5 l). Ponadto producent przedłuża termin ważności z 12 na 18 miesięcy na ten produkt o aspekcie półmatu. Taką samą gwarancję uzyskamy także dla lakieru Domalux Extra Hard. Dla osób, które wybiorą Domalux Extra Hard do prac lakierniczych specjaliści marki Domalux i Akademii Technik Malarskich Dekoral Professional opracowali dodatkowo nowe filmy instruktażowe. Cenne wskazówki znajdą w nich zarówno osoby samodzielnie wykonujące prace lakiernicze jak i profesjonalni parkieciarze. Materiały video w przystępny sposób prezentują jak uzyskać jeden z dwóch możliwych aspektów: wysoki połysk oraz półmat. Oglądając filmy dowiemy się również w jakim celu przeprowadza się międzywarstwowe zmatowienie powierzchni i jaka jest różnica aplikacji środka za pomocą wałków Velours i Nylon Distance marki Dekoral Gold. Materiały udostępnione są na stronie www.domalux.pl w dziele „Porady” http://www.domalux.pl/porady.
Nowe nazwy otrzymało również kilka produktów z potfolio Domalux. Lakier Bezzapachowy dostępny będzie jako Lakier do mebli a Lakier Bezpodkładowy będzie występował pod nazwą Parkiet Ekspert. Jednocześnie produkty te zachowują wszystkie parametry, dzięki którym zdobyły uznanie polskich klientów i wykonawców.
Ujednolicona szata graficzna etykiet oraz praktyczne opakowania będą wprowadzane sukcesywnie dla wszystkich produktów marki Domalux do końca 2015 roku.
źródło: domalux/pieknydom24.pl