Leroy Merlin prezentuje nowy film z serii Bohater Domu: „Jak odzyskać sypialnię”
Dwójka młodych ludzi Marta i Adam oraz ich dwie małe, urocze córeczki stanęli przed pozornie trudnym wyzwaniem. Rodzice pragnęli odzyskać dla siebie sypialnię - noc w noc okupowaną przez dziewczynki i ich pluszaki. Córeczki nie chciały o tym słyszeć. Pewnego dnia rodzice uznali, że nadeszła pora by zakończyć wędrówki córek do małżeńskiej sypialni. Trzeba było użyć fortelu i sprytnym sposobem nakłonić dzieci do przeprowadzki. Potrzebne było rozwiązanie bardziej atrakcyjne niż łóżko rodziców.
Tak zaczyna się nowy film z serii Bohater Domu. Kolejna historia z życia wzięta, która pokazuje prawdziwe problemy i sposoby ich rozwiązania. Inspiruje do podejmowania odważnych wyzwań i realizacji marzeń. Wszystkie filmy z serii Bohater Domu zachęcają do zmian, tak aby dom stał się wygodny, ładny i funkcjonalny dla wszystkich domowników. Emisja nowego filmu od 19 sierpnia 2017 w telewizji i internecie.
„Postanowiliśmy zaangażować dziewczynki do pomocy i spełnić ich marzenia o własnym pokoju jak z bajki.” -wspomina Marta - „I to był strzał w dziesiątkę.” Rodzice wymyśli koncepcję aranżacji pokoju. Córki dzielnie im pomagały. Mama moderowała pomysły dziewczynek, a tata własnoręcznie zrealizował cały projekt; poczynając od budowy mebli po malowanie. I tak niewielki pokoik zamienił się w bajkową przestrzeń, całą w ulubionym różowym kolorze, pełną dziewczęcych dekoracji i ozdób, a przy tym praktyczną i funkcjonalną. Z domkiem do spania zamiast łóżka, sprytnymi schowkami i nieodzownym domkiem dla lalek. Nie zabrakło nawet huśtawki. Wszystko na 13 m2. Dziewczynki nie mogły doczekać się przeprowadzki i bez żalu opuściły sypialnię rodziców.
Leroy Merlin docenił sprytne rozwiązanie domowego problemu i zaprosił Martę i Adama do współpracy. Tak powstała nowa historia z cyklu Bohater Domu. „Kreatywne i pomysłowe rozwiązanie problemu trapiącego wielu rodziców doskonale wpisuje się w ideę domowego bohaterstwa, które Leroy Merlin konsekwentnie promuje i wspiera. W kampanii Bohater Domu oddajemy głos naszym klientom, podpatrujemy ich pomysły, staramy się je propagować. Zachęcamy w ten sposób do podejmowania wyzwań i przede wszystkim realizacji marzeń. ” - wyjaśnia Anna Paszt, dyrektor marketingu Leroy Merlin Polska.
źódło: lm/pieknydom24.pl