Laur Konsumenta dla Tikkurila Wyróżnienia w kategoriach „Farby” oraz „Impregnaty do drewna”
W XI edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta, po raz kolejny uhonorowano markę Tikkurila. Tym razem produkty Tikkurila zdobyły Złoty Laur Konsumenta w kategorii „Farby” oraz Srebrny Laur Konsumenta w kategorii „Impregnaty do drewna”.
Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt, w którym konsumenci wybierają najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii. Jest to czołowy projekt promocyjny w naszym kraju - w każdej kategorii grupa respondentów obejmuje minimum 800 osób. Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone metodą sondy telefonicznej oraz poprzez sondowanie na portalach internetowych. - Szczególną radością jest dla nas fakt, iż otrzymaliśmy wyróżnienia w dwóch kategoriach: „Farby” oraz „Impregnaty do drewna” - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager Tikkurila. - Nieustannie dokładamy starań, by nasze produkty spełniały wymagania stawiane przez klientów i w pełni odpowiadały ich potrzebom, a przyznawane nagrody są dla nas cennym potwierdzeniem właściwego kierunku naszych działań. Cieszymy się, że wysokie uznanie wśród użytkowników znajdują produkty Tikkurila przeznaczone do ochrony i dekoracji różnego rodzaju powierzchni -. Marka Tikkurila kilkukrotnie już była wyróżniania w ramach plebiscytu Laur Konsumenta - między innymi w ubiegłorocznej edycji otrzymała godło Laur Konsumenta Lider Dekady 2004-2014 (przyznawane jako ukoronowanie sukcesów odnoszonych w plebiscycie).
źródło: tikkurila/pięknydom24.pl