Kampania IKEA promująca rozwiązania do przechowywania w sypialniach, w nowych, niższych cenach
23 września 2013 roku, startuje nowa kampania IKEA promująca rozwiązania do przechowywania w sypialniach, dzięki którym nawet w małych pomieszczeniach znajdzie się jeszcze miejsce na zabawę w chowanego. Projekt realizowany jest w ramach kampanii „Daj spokój - dom to frajda”, poprzez którą IKEA pragnie przekazać rodzicom, aby nie ulegali niepotrzebnej presji i docenili drobne, codzienne chwile spędzane razem z dziećmi.
Bohaterem spotu reklamowego jest rodzina z dziećmi. Gospodarzom udało się wydzielić w zwykłym mieszkaniu w bloku niedużą, ale bardzo zaciszną sypialnię i mogłoby się wydawać, że nikt poza nimi nie ma wstępu do tej „oazy spokoju”. Dzięki tekstyliom, wygodnemu łóżku, pojemnym szafom i sprytnym schowkom pokój jest tak przytulny, że nie tylko pani domu lubi się tam od czasu do czasu ukryć…Nie sposób dyskutować z faktem, że sypialnia jest dla rodziców azylem, w którym chcą utrzymywać ład i porządek. Jednocześnie dzieci bardzo chętnie się tam bawią, czemu zwykle towarzyszy hałas i rozgardiasz. IKEA ma dla rodziców dobrą wiadomość - w sypialni może się zmieścić dużo więcej niż mogłoby się wydawać, a dzięki sprytnym rozwiązaniom do przechowywania - i to w nowych, niższych cenach - łatwo utrzymać w niej porządek, nawet jeśli grupka pierwszoklasistów wybierze ją sobie na plac zabaw.
„Pasją IKEA jest ułatwianie codziennego życia poprzez sprytne urządzanie wnętrz. Wiemy, że jednym z największych wyzwań w niedużych pomieszczeniach, np. w małej sypialni, jest znalezienie miejsca na wszystkie potrzebne rzeczy. Dobre zagospodarowanie przestrzeni nie tylko ułatwia utrzymanie porządku, ale pozwala też zaoszczędzić dużo czasu, który można przeznaczyć na wspólne chwile z rodziną” - powiedział Grzegorz Boruc, dyrektor marketingu IKEA. „W myśl długofalowego podejścia IKEA »Ty tu urządzisz«, najważniejszą rzeczą przy aranżacji domu jest określenie własnych, indywidualnych potrzeb. Korzystając z naszej pomocy, klienci mogą znaleźć najlepsze rozwiązania dla swojej rodziny i przekonać się, że dom to frajda” - dodał Grzegorz Boruc. Kampania IKEA promująca rozwiązania do przechowywania w sypialniach obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, Internet, prasę oraz komunikację wewnątrz sklepów. Pomysł kreatywny powstał w agencji JWT Warsaw. Spot reklamowy wyreżyserował Trevor Melvin. Jego produkcją zajął się dom produkcyjny OTO, a postprodukcją - Platige Image. Za działania w sieci odpowiada agencja K2. Media społecznościowe obsługiwane są przez agencję Kalicińscy.com, zaś zakup mediów powierzono MEC Global.
źródło: ikea/pięknydom24.pl