Jak umieścić złoto w łazience?
Kampania marki Invena „Nowy wymiar złota” trwa już kilka tygodni. Zachęcamy w niej do odważnych decyzji i wyrażenia siebie poprzez projektowanie wnętrz. Wraz z Sylwią Kowalczyk, założycielką pracowni architektury wnętrz Sylvia art., przygotowaliśmy porady jak wykorzystać złoto w łazience. Przygotowane aranżacje to przyciągające wzrok projekty w zupełnie odmiennych stylach. Do ich przygotowania wykorzystaliśmy złotą armaturą łazienkową z serii Glamour oraz serię Midnight, która stanowi połączenie romantyczne różowego złota i klasycznej czerni.
Dziś projektowanie łazienek to znacznie więcej niż dobranie koloru płytek i szafek. To znalezienie rozwiązań, które wyrażą indywidualne preferencje każdego z nas. Szukamy rozwiązań, które będą do nas pasować stylem, kolorem, ale także funkcjonalnościami. Dlatego dziś różnorodność oferty jest taka ważna.
„W naszej kampanii staramy się przełamać schematy – chcemy pokazać, jak wykorzystać złoto i czerń w zupełnie odmiennych stylach. Za nami już bardzo odważna, lekka propozycja połączenia różu, granatu i złota, a także lekkie minimalistyczne wnętrza w stylu soft industrial. W naszych propozycjach nie mogło zabraknąć też stylu boho.” – podsumowuje Ewa Ziemann – Starczewska, Marketing Manager Invena.
Zmiana łazienki niewielkim kosztem – postaw na dodatki
Invena nie tylko pokazuje ciekawe i innowacyjne wnętrza, ale też podpowiada na swoim blogu jak łatwo i prosto można przearanżować posiadaną łazienkę. Porady dotyczą nie tylko wyboru armatury i ceramiki, ale także wszelkich dodatków i detali, które pomagają uczynić łazienkę nie tylko odmienioną, ale także bardzo funkcjonalną. Zgodnie z nazwą kampanii, złoto występuje w różnych odsłonach – zarówno jako główny bohater, a także jako śmiały dodatek. Obie do tej pory przygotowane propozycje, znajdują się już na naszym blogu!
„Pracownię Architektury Wnętrz prowadzę od 9 lat. W tym czasie współpracuję z setką klientów, a każdy jest inny. Dlatego projektowane przeze mnie wnętrza również są różnorodne. Każdy projekt jest indywidualny – dopasowany do konkretnego człowieka, jego oczekiwań, potrzeb i możliwości finansowych. Aby sprostać wymaganiom zawodu, muszę być na bieżąco z trendami i innowacjami w branży. To wyzwanie, które z miłością podejmuję każdego dnia. Niektóre rzeczy są TOP przez wiele lat – jak np białe szafki kuchenne, inne zmieniają się dynamicznie – tak jest z trendami wyposażenia łazienek. Obecnie zauważam powrót do złotych baterii – z tym, że dziś są one nie tylko piękne, ale też funkcjonalne, ich formy są nowoczesne i doskonale odnajdują się w niemalże każdym stylu od klasyki, przez styl nowoczesny po boho czy wabi-sabi.” Mówi Sylwia Kowalczyk.
źródło: pieknydom24.pl