piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
IKEA rusza z nową kampanią poświęconą dużemu pokojowi  w sklepach i mediach od 19 listopada 2012 roku

IKEA rusza z nową kampanią poświęconą dużemu pokojowi w sklepach i mediach od 19 listopada 2012 roku

2012-11-19 15:00:00

Szwedzki producent i sprzedawca mebli zachęca do zmian i zadbania o przysłowiowy „duży pokój”, dzięki czemu zarówno domownicy, jak i goście będą z chęcią spędzać w nim czas. Stanie się to łatwiejsze dzięki meblom, artykułom dekoracyjnym, oświetleniu czy dodatkom tekstylnym IKEA. Kampania oparta jest na pomyśle przedstawiającym historię pani domu, która jest dumna z tego, że dzięki IKEA tak pięknie urządziła swój duży pokój, że aż chce się do niego wracać.

„Zdecydowaliśmy się zaprezentować produkty w popularnym, nowoczesnym stylu i w ciemniejszych odcieniach, które są bliższe gustom Polaków niż jasne i kolorowe meble często kojarzone z IKEA. W tegorocznym katalogu położyliśmy duży nacisk na tekstylia, by pokazać, jak niewielkim kosztem można zmienić wnętrze domu. Warto pamiętać, że efekt odświeżenia i większej przytulności pokoju można osiągnąć, wymieniając np. pokrycie sofy czy dywan albo dodając poduszki” - powiedział Bartłomiej Dyliński, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej w IKEA.

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja JWT Warsaw, spot wyreżyserował Drew Lightfoot, muzykę skomponował Adam „Burza” Burzyński, zaś za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Tango Production. Media zaplanował i kupił MEC. Spot będzie emitowany w stacjach TVP, TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych. Kampania będzie również widoczna w sieci, zarówno poprzez emisje video, jak i działania displayowe (wyświetlanie banerów na wybranych stronach internetowych). Za kreację w Internecie odpowiada agencja K2.

źródło: ikea/pięknydom24.pl

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe