piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
IKEA Retail wybrała agencję reklamową na najbliższe trzy lata

IKEA Retail wybrała agencję reklamową na najbliższe trzy lata

2012-09-11 13:45:00

IKEA Retail Sp. z o.o. zakończyła proces przetargowy, którego celem było wyłonienie wiodącej agencji reklamowej dla marki w Polsce na najbliższe trzy lata. Zwycięską agencją jest JWT Warsaw, która współpracowała już z IKEA, w tym w ubiegłym roku na zasadach projektowych. Zakończenie procedury przetargowej zamyka proces zmian w zakresie współpracy IKEA z partnerami z obszaru reklamy i mediów.

 

 Procedura przetargowa rozpoczęła się w lipcu 2012 roku i wzięły w niej udział cztery agencje:

  • Brasil,
  • Euro RSCG,
  • GREY Group 
  • JWT Warsaw.

Przetarg został przygotowany zgodnie z zasadami dobrych praktyk rekomendowanych przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Każda z agencji biorących w nim udział otrzymała wynagrodzenie za wykonaną pracę.
„Bardzo cieszymy się, że proces przetargowy przebiegł sprawnie i udało nam się osiągnąć wszystkie założone cele. Wierzymy, że wybraliśmy najlepszego dla nas partnera, i że spełni on wysokie oczekiwania, jakie wobec niego mamy. W końcowym etapie wybieraliśmy spośród dwóch agencji: JWT i GREY” - powiedział Bartłomiej Dyliński, manager IKEA ds. komunikacji zewnętrznej.
„Po zakończeniu przetargu na agencję reklamową i konsolidacji budżetu mediowego będzie nam łatwiej wspólnie pracować nad realizowanymi projektami. Planujemy wprowadzić bardziej efektywne metody pracy z naszymi partnerami, np. przy nowym projekcie będziemy organizować jeden briefing dla wszystkich firm z obszaru reklamy i mediów, z którymi współpracujemy. Chcemy też, aby nasi partnerzy kontaktowali się ze sobą bezpośrednio” - powiedział Grzegorz Boruc, dyrektor marketingu IKEA.
W zakresie działań reklamowych i public relations IKEA Retail pracuje obecnie z: K2 Internet  w obszarze kreacji i strategii Digital, agencją MEC - w zakresie obsługi mediów off-line i on-line, agencją Kalicinscy.com w obszarze social media, Questia Communications Management Consultants w zakresie PR korporacyjnego i produktowego oraz z JWT Warsaw jako wiodącą agencją reklamową po wygranym przetargu. MEC zajmuje się obsługą budżetu on-line od sierpnia 2012 roku. Wcześniej zadania te realizowała dla IKEA agencja ACR.

źeódło: ikea/pięknydom24.pl

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe