IKEA Retail rozpoczęła przetarg na agencję kreatywną
IKEA Retail Sp. z o.o. rozpoczęła procedurę przetargową na wyłonienie wiodącej agencji kreatywnej w zakresie ATL na najbliższe trzy lata. Zadanie przetargowe jest oparte o zaplanowane przez IKEA działania na nowy rok finansowy 2013, rozpoczynający się we wrześniu 2012 roku. Każda z agencji otrzyma ustalone wynagrodzenie za prace związane z przygotowaniem się do przetargu. W przetargu biorą udział cztery agencje: Brasil, Euro RSCG, GREY Group oraz JWT Warsaw. Lista agencji jest już zamknięta. Euro RSCG i JWT Warsaw współpracowały do tej pory z IKEA na zasadach projektowych. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na koniec sierpnia br.
„IKEA to firma z charakterem, gdzie ceni się kreatywność na równi ze zdrowym rozsądkiem i takiego partnera do współpracy poszukujemy” - powiedział Bartłomiej Dyliński, manager IKEA ds. komunikacji zewnętrznej.
Nazwa marki IKEA to akronim - skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
źródło: ikea/pięknydom24.pl