Geberit z nową stroną internetową
Projektanci stron internetowych dążą do tego, aby strony były jak najbardziej intuicyjne i użyteczne dla osób z nich korzystających. Dzięki wprowadzeniu gruntownych zmian nowa strona Geberit jest przyjazna dla użytkownika i zapewnia szybki dostęp do najważniejszych informacji.
Grupa Geberit rozpoczęła wdrażanie nowej strony internetowej na wszystkich rynkach, na których istnieje. Kluczowym założeniem przy projektowaniu nowych funkcjonalności i wyglądu była chęć uproszczenia zarówno struktury strony jak i prezentowanych na niej treści. Podstawą było wprowadzenie na stronie głównej układu kafelkowego. Podniesiona została funkcjonalność strony poprzez dodanie dużej, czytelnej wyszukiwarki oraz połączenia podstron produktowych z katalogiem online.
“Nasi klienci powinni zawsze mieć dostęp do informacji, niezależnie od urządzenia z jakiego korzystają”, mówi Krzysztof Brzeziński, Dyrektor Marketingu Geberit. „Nowa strona oferuje dostęp do wszelkich informacji, od ogólnych do dokładnych parametrów technicznych wraz z odesłaniem do katalogu online, a to wszystko na jednej stronie.” Dla projektantów nowej strony istotne było również, aby była ona responsywna i przyjazna w przeglądaniu na urządzeniach mobilnych.
“Dzięki nowej strukturze, zarówno klienci prywatni, jak i biznesowi mogą czuć się komfortowo na naszej stronie”, mówi Dirk Wilhelm - Digital Director w Grupie Geberit. „Strona Geberit coraz częściej używana jest z poziomu smartfonów, dlatego została przeprojektowana w sposób responsywny, co znaczy, że automatycznie dopasowuje się do urządzenia, na którym zostaje uruchomiona, niezależnie od tego czy jest to smartfon, tablet czy komputer”.
źródło: geberit/pieknydom24.pl