Domalux z nagrodą na targach Drema
Międzynarodowe Targi Maszyn i Narzędzi dla Przemysłu Drzewnego i Meblarskiego DREMA 2015 za nami. Podczas poznańskiego wydarzenia przedstawiciele marki Domalux Professional, obok sztandarowych wyrobów, zaprezentowali nowy System Olejów do podłóg drewnianych. Ponadto przeprowadzili szkolenia, a na koniec zostali wyróżnieni przez Stowarzyszenie Parkieciarzy Polskich.
31. spotkanie przedstawicieli sektora drzewnego i meblarskiego Drema przeszło do historii. Całe wydarzenie można uznać za sukces zarówno organizacyjny, jak i handlowy.
- Największą zaletą targów Drema jest to, że w przeciwieństwie do wielu innych wydarzeń, są one poświęcone w całości i kompleksowo drewnu: obróbce oraz pielęgnacji. W związku z tym naszą ofertę mogliśmy skierować do fachowych wykonawców w efekcie czego z każdym rozmawialiśmy o konkretnych realizacjach i wyzwaniach. Dzięki temu jesteśmy wzbogaceni o cenne informacje od klientów, na czym nam zależało, a do tego - podbudowani, ponieważ dowiedzieliśmy się, że nie ma żadnych zarzutów wobec naszych produktów. Wykonawcy zachwalali środki, łatwość aplikacji, dostępność palety kolorów oraz to, że wciąż udaje się nam rozwijać markę i poszerzać jej asortyment - tłumaczy Joanna Kołtyś, Specjalista ds. marketingu marek Domalux i Domalux Professional.
Podczas tegorocznych targów Drema przedstawiciele marki Domalux Professional skupili się na promocji Olejów do podłóg drewnianych. Egzaminowani parkieciarze oraz chętni uczestnicy mieli możliwość przetestowania produktów, tj. aplikacji środków na posadzce. Na stoisku przez cały okres trwania targów obecni byli: Joanna Kołtyś - Specjalista ds. marketingu marek Domalux i Domalux Professional, Czesław Krzyśków - Specjalista ds. szkoleń Akademii Technik Malarskich Dekoral Professional, Mirosław Czarnecki - profesjonalny parkieciarz współpracujący z marką i Ernest Wesołowski - Szef zespołu Serwisu i Aplikacji ATM DP, który dodatkowo przeprowadził w strefie nauki wykład pt. „Jak poprawnie olejować posadzkę”. Licznie zgromadzeni słuchacze byli żywo zainteresowani aplikacją, modnymi kolorami i pielęgnacją zaolejowanej podłogi.
źródło: domalux/pięknydom24.pl