BoConcept zmienia spojrzenie na systemy regałowe w swojej nowej wiosennej kampanii
Duński producent mebli BoConcept stara się zmienić sposób w jaki klienci patrzą na meble do przechowywania w swojej nowej kampanii „Znajdź swój system regałowy”. BoConcept może pochwalić się bogatą kolekcją mebli do przechowywania, której autorem jest uznany duński projektant Morten Georgsen. W sezonie 2018 marka zmienia tradycyjne podejście i prezentuje możliwości swojej kolekcji w nowy, ciekawy sposób.
- Znajdź swój system regałowy
Kampania opiera się na interaktywnym banerze online, na którym użytkownik znajdzie osiem różnych cech osobowości przedstawionych w formie krótkich przymiotników. Klikając daną cechę, użytkownik zostaje przeniesiony do wnętrza urządzonego w adekwatnym stylu.
Na tej stronie można dowiedzieć się więcej na temat wybranego motywu, zobaczyć więcej zdjęć oraz przeczytać kilka ciekawych informacji związanych z danym stylem życia. Kampania jest wspierana reklamami zewnętrznymi, w mediach społecznościowych, online i w witrynach sklepowych niemal 300 salonów na świecie.
„W przeszłości prezentowaliśmy nasze regały w konwencjonalny sposób, we wnętrzach urządzonych w skandynawskim stylu. Ale wraz ze zmianą podejścia Klientów, którzy coraz częściej eksperymentują zarówno ze swoimi regałami jak i przedmiotami, które będą na nich eksponować, chcieliśmy zmienić sposób w jaki my prezentujemy naszą kolekcję. Chcemy przypomnieć naszym Klientom, że daje ona mnóstwo możliwości personalizacji, dzięki którym każdy może wyrazić swój indywidualny styl i zaspokoić wszystkie potrzeby przechowywania.” Mówi Schmidt Hansen, Dyrektor ds. Marki w BoConcept.
- Bogata oferta
Kampania obrazuje szerokie możliwości kolekcji do przechowywania BoConcept. Ten bogaty asortyment marki obejmuje wiele różnych systemów regałowych, półek na książki, wolnostojących szafek, modułów pod telewizor, bufetów i innych. Ponad 95% projektów produkowanych jest we własnej fabryce firmy w Danii. I niemal każdy produkt może być dostosowany pod kątem wielkości, materiału i konfiguracji. Meble do przechowywania zawsze były ważne dla BoConcept. Od chwili wyprodukowania pierwszego bufetu w 1952 roku.
„Kolekcja mebli do przechowywania to prawdopodobnie nasza najbardziej funkcjonalna grupa produktów. Oraz jedna z tych, które ciężko przedstawić w osobistej formie budzącej emocje. Wierzymy, że z tą kampanią uda nam się to osiągnąć. To dla nas coś nowego i nie możemy się doczekać jej wyników” dodaje Helle Schmidt Hansen.
Kampania rozpoczeła się w lutym 2018 roku, online oraz w niemal 300 salonach na całym świecie na ponad 60 rynkach na sześciu kontynentach.
Poznaj wyjątkowe systemy regałowe BoConcept
PASJONUJĄCY
[[[zdjecie,14109,duze]]]
ŻĄDNY PRZYGÓD
[[[zdjecie,14108,duze]]]
DYSKRETNY
[[[zdjecie,14107,duze]]]
ZORGANIZOWANY
[[[zdjecie,14105,duze]]]
EKLEKTYCZNY
[[[zdjecie,14106,duze]]]
KULTUROZNAWCZY
[[[zdjecie,14104,duze]]]
MINIMALISTYCZNY
[[[zdjecie,14102,duze]]]
ENTUZJASTYCZNY
[[[zdjecie,14101,duze]]]
źródło: boconcept/pieknydom24.pl