1 euro to majątek - Pluszaki dla Edukacji
W kampanii pluszaków nie chodzi o same pluszaki, ale o to, by pomóc dzieciom zmieniać świat. Zbliża się czas kupowania prezentów. To także czas, w którym możemy zmienić coś w życiu wielu dzieci. Po raz kolejny przedświąteczna kampania „1 euro to majątek” w sklepach IKEA na całym świecie umożliwia i jedno, i drugie! W okresie od 2 listopada do 24 grudnia ze sprzedaży każdej zabawki pluszowej, książeczki dla dzieci lub dania dziecięcego w restauracji, IKEA Foundation przekaże 1 euro na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych na całym świecie przez UNICEF i Save the Children.
Od początku kampanii w 2003 roku przekazaliśmy 35,2 miliony euro. Dzięki tym środkom mogliśmy wesprzeć 95 programów w 45 krajach na trzech kontynentach, zapewniając 8 milionom dzieci dostęp do edukacji na dobrym poziomie. Celem tegorocznej kampanii „1 euro to majątek” jest zebranie 12 milionów euro.
źródło: Ikea