piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
Trwa najnowsza kampania telewizyjna prezentująca kolekcję Wiśniowski Home Inclusive

Trwa najnowsza kampania telewizyjna prezentująca kolekcję Wiśniowski Home Inclusive

2015-05-12 09:07:00

Kolekcja Wiśniowski Home Inclusive to jeden z najnowszych produktów sądeckiej firmy Wiśniowski, nagrodzony przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego, jako doskonały przykład projektowania, będącego odzwierciedleniem światowych trendów i wysmakowanego designu. 

Kilka produktów, jedna linia stylistyczna, to przekaz, z jakim chcemy w tej kampanii dotrzeć do szerokiego grona klientów - mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski. - Wiśniowski Home Inclusive to połączenie naszych najlepszych produktów w jeden wyjątkowy pakiet. Łączy je spójna linia stylistyczna w której istotny jest każdy element wysokiej klasy: brama, drzwi i system ogrodzeń.

Połączenie nowoczesnej technologii i wysmakowanej stylistyki produktów, to przekaz, z jakim sądecki producent bram i ogrodzeń chce dotrzeć do świadomości konsumentów i wyróżnik firmy na tle branży. Obecna ogólnopolska kampania telewizyjna jest kolejnym mocnym akcentem promocyjnym firmy Wiśniowski w ostatnim czasie. Spoty prezentujące Wiśniowski Home Inclusive będą prezentowane we wszystkich największych stacjach telewizyjnych w kraju do końca maja.

źródło: wiśniowski/pieknydom24.pl

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe