piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
Panasonic wprowadza na europejski rynek żarówkę LED ''Nostalgic Clear''

Panasonic wprowadza na europejski rynek żarówkę LED ''Nostalgic Clear''

WYKOŃCZENIE / Oświetlenie / 2012-09-05 14:28:25

Firma Panasonic wprowadziła na rynek nową żarówkę LED „Nostalgic Clear”. Świeci ona tak samo jasno jak tradycyjna żarówka o mocy 40 W dzięki unikatowym technologiom rozpraszania światła i odprowadzania ciepła firmy Panasonic. Zużywa jednak aż o 84 procent mniej energii, a jej trwałość sięga około 40 000 godzin, czyli nawet 40 razy więcej niż w przypadku tradycyjnej, przejrzystej żarówki. Żarówka ta jest już dostępna w całej Europie.

Polecane sklepy

allegro

„Dostrzegamy wzrost zapotrzebowania na żarówki LED w Europie w związku z tym, że niektóre kraje zakazały lub planują zakazać stosowania oświetlenia żarowego, a konsumenci przykładają coraz większą wagę do ochrony środowiska. Zgodnie z unijną dyrektywą w Polsce od 1 września zniknęły ze sklepów tradycyjne żarówki, co oznacza, że wszystkie gospodarstwa domowe będą musiały ograniczyć się do używania tzw. żarówek energooszczędnych. Nasze wysokiej jakości, innowacyjne żarówki wyglądają identycznie i tak samo szeroko rozprowadzają światło jak lampy żarowe, przy czym mają wszystkie zalety oświetlenia LED. Firmy i konsumenci zmniejszają swoje koszty i jednocześnie wiedzą, że wybierając inną technologię, ograniczają wpływ na środowisko naturalne. Wierzymy więc, że lampa o mocy 40 W stanowi doskonały dodatek do naszej oferty produktów na rynek europejski” — mówi Iwona Burzyńska, PR Manager Poland & Baltics w Panasonic.

Nagradzana konstrukcja lampy LED

Nowa żarówka LED firmy Panasonic powstała dzięki sukcesowi swojego 20-watowego odpowiednika, który na całym świecie zdobył wiele nagród w dziedzinie projektowania, w tym najwyższe wyróżnienie — złotą nagrodę iF przyznawaną przez iF International Forum of Design w Hanowerze. Żarówka LED „Nostalgic Clear” firmy Panasonic została wielokrotnie nagrodzona, co potwierdza jej wyjątkowy design i jakość działania. LDAHV4L27CG „Nostalgic Clear” jako pierwsza klasycznie przejrzysta żarówka LED i przypominająca w związku z tym tradycyjną żarówkę otrzymała złotą nagrodę w japońskim konkursie Good Design Award 2011. W 2012 r. zdobyła wyróżnienie Universal Design Award, a także Universal Design Consumer Favorite. Innowacyjna żarówka firmy Panasonic zdobyła uznanie nawet w tak prestiżowym konkursie jak Red Dot, w którym otrzymała nagrodę Red Dot Award: Product design w 2012 r.

Wprowadzenie na rynek nowej żarówki LED jest wynikiem wejścia firmy Panasonic na europejski rynek oświetleniowy. Do końca roku finansowego 2015 (kończącego się 31 marca 2016 r.) zamierza ona osiągnąć na europejskim rynku oświetlenia LED przychody o wartości 15 mld jenów, co stanowi wzrost o 500 procent w porównaniu z rokiem finansowym 2010 (zakończonym 31 marca 2011 r.). Dodatkowo firma zamierza do końca roku finansowego 2015 zwiększyć sprzedaż także w globalnej jednostce zajmującej się oświetleniem LED (włączając w to sprzęt oświetleniowy) do 200 mld jenów. Kwota ta jest równa dziesięcioprocentowemu udziałowi w światowym rynku.

źródło: panasonic/pięknydom24.pl

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe