piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
SOUDAL wspiera kampanię edukacyjną "Dobry Montaż"

SOUDAL wspiera kampanię edukacyjną "Dobry Montaż"

2015-10-15 10:21:00

Soudal producent chemii budowlanej jest jednym z głównych partnerów ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dobry Montaż”. Właśnie ruszyła jej druga edycja, której celem jest zbudowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu stolarki otworowej.

Ogólnopolska kampania „Dobry Montaż” ma uświadomić klientom indywidualnym, że nieprawidłowo zamontowane okna, drzwi czy bramy nie zachowają swoich wysokich parametrów termicznych, akustycznych i użytkowych. W przypadku montażu nie spełniającego norm budowlanych, nie można liczyć na energooszczędność. Dlatego ważny jest profesjonalny montaż stolarki otworowej, a także dobór odpowiednich produktów i sprawdzonych systemów. Soudal wspiera kampanię i dodatkowo wpisuje się w jej założenia poprzez realizację warsztatów dla montażystów.

- Soudal realizuje działania edukacyjne szkoląc wykonawców w zakresie montażu stolarki otworowej z zastosowaniem rozwiązania systemowego „Soudal Window System” potwierdzonego Aprobatą Techniczną ITB. Warsztaty prowadzą nasi najlepsi eksperci, a do bezpłatnego w nich udziału zapraszamy profesjonalistów z całej Polski. Prawidłowe zastosowanie produktów i technologii SWS, gwarantuje spełnienie najbardziej rygorystycznych norm szczelności stolarki okiennej drewnianej i PVC.” - mówi Michał Sawicki, kierownik działu technicznego Soudal. Organizatorzy kampanii „Dobry Montaż” zwracają szczególną uwagę na potrzebę edukacji przyszłych wykonawców już na poziomie szkół średnich i uczelni technicznych. Dlatego w tym roku zostały zaplanowane spotkania ze studentami m.in. Politechniki Warszawskiej oraz bezpłatne kursy stolarki otworowej. Związek POiD podjął też starania w kierunku wprowadzenia do klasyfikacji zawodów i specjalności - zawodu stolarza budowlanego oraz ujęcie go w ramy formalnej edukacji.

Jednym z założeń tegorocznej kampanii jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców indywidualnych, ekip montażowych, a także ludzi młodych, wchodzących do zawodu.  Promocja „Dobrego Montażu” zaplanowana została także w kanałach social media. W związku z tym we wrześniu uruchomiono profil na portalu społecznościowym Facebook - www.facebook.com/dobrymontaz.

źródło:soudal/pięknydom24.pl

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe