piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
Black Red White wprowadza nowy standard salonów firmowych

Black Red White wprowadza nowy standard salonów firmowych

2015-04-20 12:57:00

W kwietniu firma Black Red White otworzyła w Będzinie, w jednym z 12 największych sklepów, ekspozycję salonu zaprojektowaną według zupełnie nowego konceptu. Pilotażowy salon oferuje Klientom jeszcze ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i funkcjonalności.

Klienci salonu Black Red White w Będzinie przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 105 zmiany zauważą przede wszystkim w przyjaznym i autentycznym sposobie prezentowania oferty. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kupujących, prezentowane w sklepie meble zostały ustawione w taki sposób, aby jak najlepiej oddawały charakter prawdziwych domowych wnętrz. Stąd łączenie elementów różnych kolekcji, wzbogacenie pomieszczeń dodatkami, oświetleniem czy przytulnymi tekstyliami.

Nowe aranżacje przywodzą na myśl prawdziwy, komfortowy i harmonijny dom. Aby wzmocnić efekt, zmodyfikowano również nazewnictwo stref podziału asortymentu na odpowiadające domowym pomieszczeniom. Nowością w salonie są inspirujące, kompleksowo wyposażone mieszkania o małym metrażu, których urządzanie przysparza Klientom najwięcej kłopotu. Black Red White pokazuje, że niewielka powierzchnia może dawać duże możliwości. Dla przykładu, na przestrzeni zaledwie 38 m2 urządzono w pełni funkcjonalną i atrakcyjną kawalerkę. Umieszczono w niej meble kuchenne, do salonu, pokoju nastolatka oraz pakowną szafę z drzwiami przesuwnymi.

Do prezentacji oferty, oprócz tradycyjnej ekspozycji, wykorzystano również multimedialne standy z ekranami dotykowymi. W unowocześnionym sklepie można teraz w prosty sposób zaprojektować swoje meble oraz zapoznać się z ich funkcjami, a wszystko z wykorzystaniem najnowszych technologii. Aranżacjom towarzyszą przyjazne dla oka rozwiązania wizualne prowadzące przez szlak komunikacyjny sklepu. Nowy, oryginalny język wizualny, dedykowane specjalnym meblom i cenom kolorowe przestrzenie np. „wyjątkowy mebel”, „wyjątkowy design”, „niska cena całego wnętrza” oraz prowadząca przez sklep błękitna „nić Ariadny” umilają zakupy i pozwalają na łatwą i szybką orientację w liczącej 12,5 tys. m2.

Inwestycja rewitalizacji sklepów Black Red White odbywa się w ramach planu rozwoju handlu krajowego na lata 2015-2018. Jeśli zaprezentowany w Będzinie salon pilotażowy zostanie pozytywnie przyjęty przez Klientów, będzie wdrożony także w pozostałych salonach wielkopowierzchniowych meblowego giganta.

źródło: brw/pieknydom24.pl

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe