piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
Zdobyli certyfikat Hettich  i są przygotowani na jutrzejsze pytania klienta

Zdobyli certyfikat Hettich i są przygotowani na jutrzejsze pytania klienta

2014-10-16 11:54:00

Blisko 1000 uczestników lokalnych spotkań organizowanych przez firmę Hettich w całej Polsce przeszło fachowe szkole-nie, uzyskało prestiżowy certyfikat i zapewniło, że nadszedł czas, by "przesiąść się na ArciTech", czyli na system szuflad stworzonych z myślą o przyszłości.

"Przesiądź się na ArciTech" to tytuł cyklu szkoleń dla projektan-tów, architektów i producentów mebli, które odbyły się na przeło-mie września i października w 17 miastach Polski, przy ogromnym zaangażowaniu hurtowni partnerskich Hettich. - Tylko w samym Elblągu na spotkanie zorganizowane wspólnie z hurtownią Layman przyszło blisko 80 osób - mówi Agnieszka Kosicka, koordynator projektu firmy Hettich Polska i nie ukrywa, że magnesem przyciągającym uczestników była również nietuzinkowa postać prof. Henryka Mruka oraz dr. Marka Zieliń-skiego, którzy zdradzili kilka tajemnic sprzedażowych, jak przyciągnąć klienta segmentu premium. Każdy producent mebli chciałby trafić do klienta o zasobnym port-felu i tworzyć dla niego niezwykłe projekty, ale trzeba mieć do tego zarówno talent i pomysłowość, której nie brakuje polskim meblarzom, jak i odpowiednie technologie i komponenty. - Hettich, wprowadzając nowatorskie szuflady ArciTech, wyprze-dził zarówno trendy jak i technologię, ale dzięki temu dziś jeste-śmy przygotowani na to, o co zapyta jutro klient, który przyjdzie do salonu meblowego - uważa Rafał Płochow, Business  Developement Manager Hettich Polska, który był jednym z prele-gentów szkoleń. Obok prezentacji marketingowych oraz kompendium wiedzy na temat innowacyjnych szuflad ArciTech, niezwykle prostego syste-mu ich montażu czy nowego, mechanicznego systemu  Push to open Silent, który integruje ciche domykanie oraz automatyczne wysunięcie szuflady po naciśnięciu frontu, w części praktycznej można było samemu przetestować te rozwiązania.

- Szuflady ArciTech zaskakują innowacyjnością. Jestem pozytyw-nie zaskoczona, bowiem postęp techniczny daje nam nieskończoność rozwiązań - mówi Beata Władyka, architekt wnętrz, która uczestniczyła w szkoleniu Hettich we Wrocławiu. Z kolei producenci mebli przyznali, że najbardziej zaskoczyła ich szybkość montażu i łatwa regulacja szuflady, świetne spaso-wanie poszczególnych elementów, oraz jej niezwykła stabilność i wytrzymałość. - Projektujecie Państwo w meblach coraz szersze i wyższe szufla-dy, a do nich trzeba montować większe i znacznie cięższe fronty - zauważył Robert Brzozowski, Technical Manager Hettich Polska. - Prowadnica Actro w szufladach ArciTech jako jedyna na rynku jest w stanie wytrzymać ciężar 80 kg, a mimo to lekko i delikatnie wysuwa się i zamyka. Czy można jej zatem przyznać tytuł ArcyStrongmana? Oczywi-ście, choć ten tytuł mogli zdobyć również uczestnicy szkoleń, któ-rzy w ramach rywalizacji dźwigali kilkunastokilogramowe zestawy podarunkowe. - Jedna niepozorna szuflada ArciTech z niezwykłą lekkością przenosi ciężar 80 kilogramów, z którym zmaga się łącznie czte-rech uczestników naszej zabawy - komentował prowadzący spotkanie. - Do tego nasza niezwykła szuflada może robić to bez przerwy przez wiele lat, dając gwarancję, że Państwa meble spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Cykl swoistego "road show" szuflad ArciTech po Polsce zakończyło spotkanie 10 października w Łodzi w Hotelu Andel's. - Zdajemy sobie sprawę, że ArciTech to świetny produkt, na który czekał polski rynek, bo w naszym społeczeństwie jest coraz więcej konsumentów świadomych swoich potrzeb, którzy wybierając meble kuchenne, chcą - niczym w salonie motoryzacyjnym - wybrać model ze światowym designem i boga-tym wnętrzem - dodaje Robert Zając, prezes Mikomax w Łodzi, hurtowni partnerskiej Hettich. - Olbrzymi sukces warsztatów nie byłby możliwy bez wsparcia na-szych partnerów handlowych - powiedziała Beata Lasota, dy-rektor zarządzający Hettich Polska dziękując wszystkim hurtowniom partnerskim, które niezwykle zaangażowały się w promocję nowych szuflad.

źródło: hettich/pięknydom24.pl

 

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe