piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
Przepis IKEA na świąteczną frajdę

Przepis IKEA na świąteczną frajdę

2013-11-04 16:35:00

Dzisiaj rozpoczyna się kolejna odsłona kampanii „Daj spokój - dom to frajda”, poprzez którą IKEA pragnie pokazać, że przygotowania do zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia nie muszą wiązać się z pośpiechem i stresem. Wystarczy tylko trochę zmienić sposób myślenia i uświadomić sobie, że najważniejsze jest wspólne spędzanie czasu z rodziną, zwłaszcza w czasie świąt. Dodatkowo, dzięki funkcjonalnym rozwiązaniom oraz akcesoriom IKEA do kuchni, świąteczne gotowanie i pieczenie stanie się jeszcze prostsze niż zwykle, dając jednocześnie członkom rodziny dużą frajdę.

Okres przedświąteczny to gorączkowe przygotowania całego domu do tych kilku szczególnych dni, które spędzamy w gronie rodziny na wspólnym świętowaniu. Oprócz wielkich porządków i kupowania prezentów, dużą wagę przykładamy do tradycyjnych potraw oraz sposobu ich podania na stole. Dla wielu osób świąteczne przygotowania wiążą się więc z ciągłym brakiem czasu i dużym stresem. W efekcie zapominamy o tym, co najważniejsze, czyli o przebywaniu razem i cieszeniu się obecnością bliskich. IKEA proponuje więc niezawodny przepis na świąteczną frajdę - do pieczenia, smażenia i gotowania wigilijnych potraw włączmy wszystkich członków rodziny, a z pewnością będziemy mogli cieszyć się radosną atmosferą jeszcze przed świętami. „Czas to we współczesnym świecie jedna z najcenniejszych rzeczy. Zróbmy więc wszystko, aby w nadchodzące święta nie zabrakło nam czasu dla rodziny i na odpoczynek. Przepis na świąteczną frajdę jest prosty - bądźmy razem i nie denerwujmy się drobiazgami. Czy się to powiedzie, zależy tylko od nas samych. IKEA może pomóc, dostarczając funkcjonalne rozwiązania do kuchni, gdzie zwykle znajduje się domowy sztab dowodzenia świątecznymi przygotowaniami” - powiedział Grzegorz Boruc, dyrektor marketingu IKEA.

Kampania reklamowa obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, Internet, prasę, outdoor oraz komunikację wewnątrz sklepów IKEA. Pomysł kreatywny powstał w agencji JWT Warsaw. Spot wyreżyserował Henrik Kindgren, produkcją zajął się dom produkcyjny Tango, a postprodukcją - Platige Image. Za działania w sieci odpowiada agencja K2. Media społecznościowe obsługiwane są przez agencję Kalicińscy.com, zaś zakup mediów powierzono MEC Global.

źródło: ikea/pięknydom24.pl

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe