piękny dom - twitterpiękny dom - facebookpiękny dom - linkedinpiękny dom - instagram
Daj spokój  dom to frajda - nowa odsłona kampanii IKEA Ty tu urządzisz

Daj spokój dom to frajda - nowa odsłona kampanii IKEA Ty tu urządzisz

2013-08-23 18:52:00

Oficjalna prezentacja nowego Katalogu IKEA 2014 zatytułowanego „Dom to frajda. Mieszkając z dziećmi”, która miała miejsce 22 sierpnia 2013 roku, rozpoczęła całoroczne działania firmy poświęcone przede wszystkim codziennemu życiu pod jednym dachem z dziećmi - najważniejszymi ludźmi na świecie. Działania te są wspierane przez kampanię promocyjną prowadzoną pod hasłem „Daj spokój - dom to frajda”, która strategicznie wywodzi się z długoterminowego podejścia IKEA „Ty tu urządzisz”.

Poprzez ten komunikat IKEA pragnie przekazać rodzicom, aby nie ulegali niepotrzebnej presji i docenili drobne, codzienne chwile spędzane razem z dziećmi, ponieważ to one budują więzi rodzinne. Firma wspiera ich także w tworzeniu bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni do wspólnego przebywania, oferując swoje innowacyjne produkty i inspirujące rozwiązania. Pomysł kreatywny kampanii „Daj spokój - dom to frajda”, autorstwa agencji JWT Warsaw, powstał na bazie obserwacji życia rodzinnego w Polsce oraz presji, jaką często na rodziców wywiera otoczenie, począwszy od najbliższych, sąsiadów czy wychowawców w szkole, aż po wypowiedzi ekspertów, które można usłyszeć w licznych programach telewizyjnych czy przeczytać w magazynach. Autorzy koncepcji wyszli z założenia, że rodzice często gubią się w gąszczu informacji i oczekiwań, jakie ma wobec nich społeczeństwo, a zapominają, że sami wiedzą najlepiej, czego potrzebują - zarówno oni, jak i ich dzieci. Długoterminowe podejście IKEA „Ty tu urządzisz” idealnie wpisuje się w tę koncepcję.

Rodziców trzymających się sztywno ustalonych konwenansów może krępować naturalność więzi rodzinnych i spontaniczność dzieci, dlatego też wszelkie zakazy pojawiające się w kreacjach reklamowych IKEA zostały skonfrontowane z abstrakcyjnym, a co za tym idzie, nieuznającym ograniczeń, punktem widzenia najmłodszych. Dzięki temu rodzice mogą sobie uświadomić, że gdy popatrzą na dom oczami dziecka, może on stać się prawdziwą frajdą. „Kampania »Daj spokój - dom to frajda« to początek zupełnie nowej odsłony naszego długoterminowego podejścia »Ty tu urządzisz«. W ten sposób chcemy zachęcić ludzi, by wyszli spod presji konwenansów i nakazów i odważyli się postępować po swojemu. Pragniemy im także przekazać, że chętnie pomożemy w tworzeniu przyjaznej przestrzeni i wygospodarowaniu czasu dla całej rodziny do bycia razem. W IKEA każdy znajdzie całe mnóstwo inspirujących pomysłów na to, jak zaaranżować mieszkanie, aby to wspólne przebywanie uczynić jeszcze prostszym” - powiedział Grzegorz Boruc, dyrektor marketingu IKEA.

Kampania „Daj spokój - dom to frajda” trwa od 20 sierpnia 2013 roku i obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, Internet, kina, outdoor, prasę, a także komunikację wewnątrz sklepów.

źródło: ikea/pięknydom24.pl

pieknydom24
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe